Korisnici su tokom trećeg tromesečja na mobilne aplikacije potrošili rekordne količine novca i vremena

Tokom jula, avgusta i septembra ove godine, korisnici širom sveta su kumulativno potrošili 180+ milijardi sati na mobilne aplikacije

Tokom jula, avgusta i septembra ove godine, korisnici širom sveta su kumulativno potrošili 180+ milijardi sati na mobilne aplikacije, što predstavlja povećanje od 25% na godišnjem nivou. Ovo su podaci analitičke kompanije App Annie.Aplikacije, koje su najviše korišćene su u vlasništvu Facebooka. Top 4 listu čine Facebook, WhatsApp, Messenger i Instagram. Nakon njih slede Amazon, Twitter, Netflix, Spotify i TikTok. Potrošnja novca u okviru aplikacija je porasla za 20 procenata na godišnjem nivou, i iznosila je 28 milijardi dolara. Najviše od toga je zabeleženo na Apple platformi (18 milijardi uz povećanje od 20% na godišnjem nivou), dok je trošenje na Google-ovoj platformi iznosilo 10 milijardi dolara (povećanje od 35 procenata).
apps2_4.jpgTokom trećeg tromesečja, korisnici su preuzeli ukupno 34 milijarde novih aplikacija, od kojih 25 milijardi preko Google Play Store-a i 9 milijardi preko Apple App Store-a.Gejming kategorija je daleko najprofitabilnija, kada su u pitanju obe platforme – igre su zaslužne za 65% potrošenog novca na App Store-u i oko 80 procenata na Play Store-u. Pretplata je ostvarila najveću zaradu u sektoru koji ne spada u gejming, a posebno u segmentu zabave gde je tokom ove godine debitovalo nekoliko novih streaming servisa.Izvor: GSMArena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi