Lenovo se od naredne godine fokusira na smartfon tržište Amerike

Kineska kompanija Lenovo je izrazila želju da počne sa ostalim proizvođačima smartfona da se takmiči i na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Jang Juanking, CEO kompanije Lenovo, ističe da je kompanija osvojila PC tržište a sada želi da se usredsredi i na smartfone. Lenovo je

Kineska kompanija Lenovo je izrazila želju da počne sa ostalim proizvođačima smartfona da se takmiči i na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Jang Juanking, CEO kompanije Lenovo, ističe da je kompanija osvojila PC tržište a sada želi da se usredsredi i na smartfone. Lenovo je drugi proizvođač smartfona u Kini (iza Samsunga). Na tržištu Kine, južnokorejska kompanija je prošle godine imala učešće od 17,4 odsto, dok je kineski Lenovo imao 11 odsto udela. Prošle godine, Lenovo se koncentrisao na rastuća tržišta Rusije, Indonezije i Indije, a naredni korak su Amerika i Evopa. Potez koncentrisanja na smartfon tržište Amerike ima smisla, jer je potpomognut rezultatima u PC prodaji. Na PC tržištu Sjedinjenih Američkih Država, kompanija Lenovo drži peto mesto sa devet odsto udela.
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi