Već neko vreme Lenovo pokušava da stabilizuje svoju strategiju sa mobilnim poslovanjem, odnosno način brendiranja ovog segmenta. Do sada, kompanija je prodavala telefone pod tri različita imena: Moto, Lenovo i ZUK Mobile. Kao deo nove strategije, Lenovo je odlučio da najmlađi od ova tri podbrenda u potpunosti ukine.ZUK brend je svoj život započeo pre manje od dve godine, tokom kojih je predstavljeno ukupno pet uređaja (poslednji i najnoviji među njime je prošlogodišnji ZUK Edge). Sugeriše se da ovaj potez nije motivisan finansijskim razlozima, s obzirom da su ZUK uređaji ostvarivali relativno dobre rezultate na tržištu, posebno u Kini.Na Weibo kineskoj platformi se pojavio razgovor koji otkriva da ZUK Z3 flegšip telefon neće biti objavljen, jer se ova polunezavisna Lenovo divizija gasi. Međutim, jedna stvar iz ZUK brenda će preživeti, a to je ZUI Android korisnički interfejs, koji dolazi na Moto telefone, ali samo u Kini.Podsećanja radi, pogledajte (i poslušajte) prvu reklamu za ZUK startup:
Izvor: PhoneArena