LG je većinu svojih energetskih ušteda ostvario kroz poboljšanje efikasnosti potrošačkih proizvoda, a najveće zasluge imali su LED televizori i klima uređaji, kao i sve šira upotreba LG „zelenih“ frižidera i veš mašina. Ove godine LG će pokušati da nastavi sa ovim velikim uspehom, sa još većim fokusom na energetski efikasne proizvode za potrošače, sa ciljem da smanji delovanje štetnih gasova za dodatnih 8 procenata. „Naša agresivna ulaganja u energetski efikasne „zelene“ tehnologije omogućila su ovo dostignuće“, rekao je Dr Skot Ahn, predsednik i glavni tehnološki direktor LG Electronics. „Uvereni smo da možemo ostvariti naš cilj od 200 miliona tona čak i pre nego što je to očekivano, dok istovremeno nastavljamo da poboljšavamo svakodnevne živote ljudi, gde god je LG prisutan“.
LG takođe nastoji da ostvari znatno smanjenje emisije gasova sa efektom staklene bašte kroz pojednostavljenje svoje logistike. U tom cilju menadžment LG-a će proširiti svoj sistem upravljanja gasovima sa efektom staklene bašte tako da pokrije i procese pošiljki i isporuka, uključujući i gorivo koje koriste poslovna vozila, kao i emisije gasova u skladištima. Pored toga, predlozi zaposlenih o tome kako da se efikasnije koriste poslovni objekti doneli su rezultat od 50.000 tona manje ispuštenih gasova u prošloj godini. LG će nastaviti da se trudi da ohrabruje svoje partnere i dobavljače da vode svoje poslovanje na energetski efikasne načine, kroz identifikovanje i praktikovanje inovativnih aktivnosti za smanjenje otpada i potrošnje energije.
Izvor: LG