Microsoft želeo da kupi Facebook, ali je bio odbijen

Microsoft je potrošio 26,2 milijardi dolara kako bi kupio LinkedIn, a ukoliko mislite da su potrošili previše novca, ipak razmislite još jednom

Microsoft je potrošio 26,2 milijarde dolara kako bi kupio LinkedIn, a ukoliko mislite da su tom prilikom potrošili previše novca, ipak razmislite još jednom. U Redmondu su bili spremni da plate isto toliko da preuzmu Facebook, a iako se to dogodilo u trenutku kada društvena mreža nije bila ni blizu ovoliko popularna, Zakerberg je odbio ponudu.
Bivši direktor Microsoft-a Stiv Balmer, otkrio je u intervjuu za CNBC da je kompanija bila zainteresovana za kupovinu Facebook-a, i to za iznos od 24 milijardi dolara. Zakerberg je to odbio, a imajući u vidu gde se Facebook nalazi sada, definitivno možemo da konstatujemo da je doneo ispravnu odluku.
“On je rekao ne, i ja poštujem to” rekao je Stiv Balmer, današnji vlasnik NBA tim LA Klipers. Balmer je takođe otkrio da on nikada nije želeo da kupi Twitter, objašnjavajući da iako ovaj servis sada ne može biti zamenjen nečim drugim, on nije bio zainteresovan da ga kupi. Stiv Balmer je međutim, jedan od najvećih akcionara Twitter-a, nakon što je prethodno obavljao funkciju direktora Microsoft-a, između 2010. i 2014. godine.
Microsoft objavio finansije: Windows više nije pokretač već Office i cloud
Izvor: CNBC
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi