Mobilni oglasi donose Facebooku 78% prihoda

Oglasi čine najveći deo prihoda Facebooka, ali je interesantno reći da mobilni oglasi čine čak 78 posto prihoda od oglašavanja društvene mreže.

Oglasi čine najveći deo prihoda Facebooka, ali je interesantno reći da mobilni oglasi čine čak 78% posto prihoda od oglašavanja društvene mreže. Drugim rečima, mobile je prostor gde leži najveći deo novca za Facebook. Facebook je upravo otkrio finansijki izveštaj za treće tromesečje u kome su prijavili 3.4 milijarde dolara prihoda od mobilnog oglašavanja za tromesečni period koji se završio u septembru. Ukupni prihodi od oglašavanja su iznosili 4.3 milijarde dolara, a dok su prihodi od mobilnih oglasa porasli za čak 72 posto, prihodi od oglasa koji se prikazuju na računarima su opali za 7 posto. Razlog za ovako nešto je ponudio CTO kompanije, koji kaže da prosečna odrasla osoba u SAD potroši 25 minuta svog nedeljnog vremena na mobilnom uređaju. Odlazak na Facebook se računa 20 posto tog vremena. Samo tokom trećeg tromesečja 89 posto od Facebook-ovih milijardu aktivnih dnevnih korisnika posetilo je sajt na mobilnom uređaju, navela je dalje Sandbergova.
Facebook primorava zaposlene da odbace iPhone u korist Android telefona
Izvor: Phonearena
Sve informacije vezane za Facebook, možete pogledati na Facebook hub-u na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi