Evroliga i Motorola najavili su višegodišnje sponzorstvo zahvaljujući kojem će Motorola biti premijum smartfon partner evropskih košarkaških klupskih takmičenja, Turkish Airlines Evrolige i BKT Evrokupa do 2026. godine.
Novo partnerstvo zvanično će biti predstavljeno 9. januara tokom jednog od derbija Evrolige između Bajern Minhnena i Real Madrida.
„Uzbuđeni smo što našoj porodici strateških partnera možemo da pridružimo Motorolu i Lenovo. Baš kao i košarkaška Evroliga, Motorola je poznata širom sveta po svojoj bogatoj istoriji, inovacijama i strasti. Radujemo se prilici da udružimo snage na misiji spajanja ljudi kroz tehnologiju i sport“, izjavio je Paulius Motiejunas, izvršni direktor EuroLeague Basketball organizacije.
Motorola se od 2014. godine nalazi na čelu inovacija kao ključni faktor transformacije smartfon tehnologije. Košarkaška Evroliga, poznata po svojim takmičenjima širom Evrope, od samog početka fanove drži na prvom mestu, kao i jedinstvenu atmosferu koju ove utakmice kreiraju.
Saradnja sa Motorolom dodatno potvrđuje ovu posvećenost, sa fokusom na ispunjavanje potreba strastvenih košarkaških entuzijasta koji košarkašku Evroligu čine zaista posebnom.
Evroliga je najnovije veliko takmčenje čiji deo su Motorola i Lenovo, koje se tako pridružuje partnerstvima koje ove dve kompanije imaju sa takmičenjima i timovima kao što su Formula 1, La Liga, Ducati Corse, Chicago Bulls, Milwaukee Bucks i Sand Diego Padres.
„Tokom 2023. godine ostvarili smo izuzetan uspeh na tržištima Evrope, Bliskog Istoka i Afrike saradnjama i partnerstvima koja su bitna našim korisnicima. Novu godinu sada počinjemo sponzorstvom sa Turkish Airlines Evroligom i BKT Evrokupom, najvećim košarkaškim evropskim takmičenjma“, izjavio je Fabio Capocchi, generalni menadžer EMEA MBG kompanije Motorola, i dodao:
„Stremimo ka tome da budemo brend koji na prvom mestu brine o svojim korisnicima, a naše najnovije partnerstvo pruža nam priliku da se povežemo sa ljudima iz Evroliga zajednice i osnažimo ih da vode život po svojim pravilima i u skladu sa svojim strastima. Uzbuđeni smo zbog partnerstva sa Evroligom i prilike da ostvarimo naše zajedničke ambicije koje na prvom mestu imaju generisanje pozitivnih promena“.
Lara Rodini, direktorka globalnih sponzorstava i aktivacija u kompaniji Lenovo, izjavila je: “Oduševljeni smo što možemo da najavimo novu saradnju sa Evroligom, što ističe važnost za našu kompaniju da bude deo sportskog sveta kako bismo poboljšali prepoznatljivost našeg brenda i pozicionirali ga na globalnom nivou. Dve kompanije dele važne zajedničke vrednosti poput strasti, snažne motivacije, posvećenosti, fokusa na rezultate i duha tima, i zajedno ćemo sarađivati u svetu gde navijači predstavljaju dugu priču o ljudskim, sportskim, društvenim i etičkim vrednostima“.
Lara Rodini nastavlja: “Ulazimo u izuzetnu priliku da kroz sponzorstvo sa Turkish Airlines Evroligom i BKT Evrokupom povežemo hiljade ljudi – strastvene pratioce koji žive u različitim zemljama – pružajući im mogućnost da ispričaju svoju priču onako kako je vide. Ova saradnja takođe omogućava Motoroli da kreira ekskluzivan sadržaj i angažuje navijače širom sveta kako bi proslavili uzbuđenje najbolje evropske košarke i izgradili trajne i značajne trenutke.”
“Sa zadovoljstvom najavljujem naše partnerstvo sa kompanijom Motorola, jednim od najprepoznatljivijih brendova mobilne tehnologije, koja deli naše osnovne vrednosti usmerene ka navijačima i kontinuiranoj inovaciji“, izjavio je Gawain Davies, stariji direktor korporativnih partnerstava i licenciranja u Euroleague Basketball organizaciji i dodao:
“Ponosni smo na našu veliku i prepoznatljivu prisutnost širom regiona, što nas čini jednim od retkih brendova sposobnih da pruži zaista panevropsku platformu. Radujemo se saradnji sa Motorolom kako bismo pružili unapređeno iskustvo navijačima Evrolige širom naših raznovrsnih tržišta“.
Kao deo dogovora, globalni i legendarni brend Motorola biće prikazan na svim utakmicama Evrolige i Evrokupa, u arenama i u TV emitovanju, kao i na digitalnim platformama i sadržaju samog takmičenja.
Dalje inicijative koje su osmišljene da unaprede iskustvo navijača Evrolige i Evrokupa kroz širu infrastrukturu Lenovo i Motorole u oblasti tehnoloških mogućnosti biće najavljene u kasnijem periodu.
Ova saradnja između Euroleague Basketball i Motorole označava zajedničku posvećenost pomeranju granica inovacija, čuvajući pri tome navijače u središtu igre. Dok se partnerstvo razvija, obe organizacije su uzbuđene da predstave revolucionarne napretke koji će unaprediti iskustvo navijača u svetu evropske košarke.
Fanovi Evrolige i ove godine imaće priliku da uživaju u najboljoj košarci najpoznatijih timova na kontinentu. Za prestižnu titulu najboljeg, koju su prošle godine osvojili košarkaši kluba Real Madrid, takmičiće se 18 timova, među kojima se nalaze i dva kluba iz Srbije – Crvena Zvezda Meridianbet Beograd i Partizan Mozzart Bet Beograd
Sa navijačkom bazom koja klub i košarku tretira kao religiju, uspeh je pretvorio klub iz pretendenta u giganta Evrolige. Partizan je zabeležio tri uzastopna plasmana u plej-of Evrolige između 2008. i 2010. godine, pri čemu je poslednja godina bila ona u kojoj je klub ponovo stigao do Final Four-a Evrolige. Marić, Bo Mekaleb, Dušan Kecman i Veseli pomogli su Partizanu da pobedi Makabi Tel Aviv u plej-ofu i stigne do velikog događaja, gde je zaustavljen u polufinalu od strane Olimpijakosa Pireja samo posle produžetka.
Sada, ponovo u Evroligi, sa armijom košarkaških zaljubljenika iza igrača i legendarnim trenerom na klupi, Partizan se nada da će povratiti svoj sjaj i ponovo osvajati trofeje.
Tokom godina, Zvezda je imala privilegiju da je vode neki od najvećih evropskih trenera – uključujući Aleksandra Nikolića, Ranka Žeravica i Svetislava Pešića – u tom period klub je razvio i neke od najboljih talenata Evrope poput Zorana Slavnića, Dejana Tomasevića, Igora Rakočevića, Nemanje Bjelice i Predraga Stojakovića. Taj pedigre, uz strastvenu podršku posvećene navijačke baze, osigurava da će Zvezda uvek predstavljati izazov za svakog protivnika.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji