Netflix-ovo poskupljenje od dva dolara bi moglo da ih košta 500.000 pretplatnika?

Netflix predstavlja jednu od najboljih stvari u industriji zabave i teško je zamisliti da će pola miliona korisnika napustiti servis zbog poskupljenja od dva dolara

Ovih dana glavna vest vezana za Netflix bila je promena logotipa kompanije. Međutim, pojavilo se istraživanje koje je sprovela kompanija Nomura Securities, koje pokazuje da bi povećanje cene od dva dolara koje je učinjeno početkom godine, moglo da dovede do gubitka čak pola miliona pretplatnika (ili oko 480.000), koji će napustiti servis.
Kako TheNextWeb poručuje – imajući u vidu da kablovske televizije u SAD prelaze cifru od 100 dolara za mesečnu pretplatu, ideja da bi poskupljenje sa osam na deset dolara (ili sa devet na deset dolara) na Netflix-u moglo da dovede do napuštanja korisnika je smešno. Netflix ne samo da ima jedan od najvećih striming kataloga online, već uz House of Cards, Orange is the New Black, Narcos, Jessica Jones, Daredevil i druge, kreira neke od najboljih sadržaja. Netflix predstavlja jednu od najboljih stvari u industriji zabave i teško je zamisliti da će pola miliona korisnika napustiti servis zbog poskupljenja od dva dolara.
Netflix otvara videoteku virtuelne realnosti
Izvor: TheNextWeb

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi