Ove nedelje je na TechCrunch Disrupt događaju, potpredsednik kompanije Netflix za igre, Mike Verdu, govorio je o temi igranja u oblaku i povećanja Netflix ponude sadržaja za igre. Prema njegovim rečima, cloud gejming treba tretirati kao „dodatnu vrednost“, a ne kao „zamenu za konzolu“, sa nadom da će vremenom to postati prirodan deo načina na koji ljudi da se igraju iz dana u dan, piše KitGuru.
Verdu je uzeo u obzir probleme koje Google ima sa Stadia servisom, čije je gašenje nedavno najavljeno, rekavši da, iako je usluga možda bila uspešna sa tehničke strane, imala je velikih problema sa svojim poslovnim modelom. Imajući to na umu, možemo očekivati da bilo koja Netflix ponuda za cloud gejming neće tražiti od vas da kupite igre po punoj ceni. Umesto toga, videli bismo nastavak Netflix modela pretplate.
Međutim, vredi napomenuti da je Netflix počeo da ima neke sopstvene probleme sa poslovnim modelom. Manjak kvalitetnog sadržaja i konstantno povećanje cena pretplate odbacili su milion pretplatnika ranije ove godine. Nabavka igara za biblioteku sadržaja je skupa, a takvi poduhvati bi mogli dodatno povećati cene pretplate. Ovo zauzvrat može usporiti rast i dovesti do gubitka pretplatnika.
Sa druge strane, prema izveštaju APNews Netflix je u periodu od jula do septembra ove godine, takozvanom trećem kvartalu dobio 2,4 miliona novih pretplatnika, što je znatno više od 1,2 miliona, koliko je ova kompanija izgubila tokom prve polovine ove godine. U ukupnom zbiru Netflix, uprkos podizanju cena, uvođenju paketa sa reklamama i dodatnom pretplatom za sve koji ne žive na istoj adresi danas broji 223 miliona pretplatnika, što znači da ova kompanija, bar trenutno može da se pohvali da je najveći video striming servis na svetu, jer im je u avgustu Disney+ skinuo krunu sa svojih 221 milionom pretplatnika.
Netflix planira svoj cloud gejming servis
Netflix već godinu dana pravi svoje igre, kupila je druge i pokrenula svoj studio, pa se nazire novi pravac u kojem bi ova kompanija mogla da krene.