Novi način reklamiranja na mreži

Kompanija Claria (nekada Gator) je razvila novi sistem personalizovanog web oglašavanja
nazvan PersonalWeb. Ovaj softver će nadzirati web stranice koje surfer posećuje
i zavisno od toga neagresivno prikazivati reklame za koje misli da bi mu bile
interesantne. Recimo, ukoliko surfer redovno posećuje sajt NBA lige, PersonalWeb
bi mu ponud

Kompanija Claria (nekada Gator) je razvila novi sistem personalizovanog web oglašavanja
nazvan PersonalWeb. Ovaj softver će nadzirati web stranice koje surfer posećuje
i zavisno od toga neagresivno prikazivati reklame za koje misli da bi mu bile
interesantne. Recimo, ukoliko surfer redovno posećuje sajt NBA lige, PersonalWeb
bi mu ponudio kupovinu ulaznica ili suvenira.
Claria je veoma nepopularna kompanija koja je izumela pop-up reklame za koje
i sama danas kaže da nerviraju mnoge i da ih je upotrebljavala samo dok nije
razvila personalizovano oglašavanje za koga kaže da predstavlja budućnost. Ipak,
rivalski Avenue A/Razorfish koji nudi sličnu tehnologiju smatra da je naivno
verovati da će potrošači tek tako preći preko mračne sedam godina duge prošlosti
kompanije Claria.
Ipak, niko ne može da porekne da je Claria veoma uspešna kompanija. Sa 100 miliona
dolara prihoda prošle godine i 20 % zastupljenosti na tržištu adware programa,
ova firma sa 235 zaposlenih iz Redvud Sitija u Kaliforniji privlači mnoge kupce.
Uprava kompanije navodi da želi da Claria ostane nezavisna kao do sada i ne
želi da komentariše ponude Microsofta.

Izvor: Live Science

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi