Odustaje se od akceleracije fizike u igrama preko GPU-a

AMD izgleda ipak odustaje od korišćenja GPU-a za proračunavanje fizike u igrama. Ovo dolazi kao malo iznenađenje, imajući u vidu da je kompanija u brojnim intervjuima i planovima navodila ovakav vid korišćenja kao pun pogodak kada budu došli sistemi sa podrškom za korišćenje dve ili više grafičkih karti. Pride, tokom Computex sajma je

AMD izgleda ipak odustaje od korišćenja GPU-a za proračunavanje fizike u igrama. Ovo dolazi kao malo iznenađenje, imajući u vidu da je kompanija u brojnim intervjuima i planovima navodila ovakav vid korišćenja kao pun pogodak kada budu došli sistemi sa podrškom za korišćenje dve ili više grafičkih karti. Pride, tokom Computex sajma je prikazana konfiguracija u sklopu koje je jedan od GPU-ova korišćen za proračunavanje fizike. Ipak, ova tehnologija se zasnivala na Havok FX engine-u, a kompaniju Havok je otkupio Intel, koji je rešio da ne dozvoli svojim konkurentima iz kompanija AMD i Nvidia da koriste ovu tehnologiju. Richard Huddy iz kompanije AMD je rekao da će Havok FX teško ugledati svetlo dana i da je veliko pitanje hoće li biti podržan ako do toga uopšte dođe, te da je AMD usled toga bio prinuđen da promeni planove.

Izvor: The Inquirer

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi