Aleph, mreža globalnih stručnjaka koja nudi tehnološka rešenja za podršku digitalnom ekosistemu, širi svoju ponudu i portfolio produkata omogućavajući TikTok oglasna rešenja u Srbiji. TikTok sarađuje s Alephom na brojnim tržištima širom sveta od 2019. godine, što je rezultiralo profesionalnim upravljanjem portfolia proizvoda, dubinskim razumevanjem publika na platformi i optimalnih strategija za brendove u različitim fazama zrelosti i nivoa poslovanja.
Sa više od milijardu aktivnih korisnika širom sveta i 150 miliona samo u Evropi, TikTok nastavlja da raste, privlačeći sve više ljudi zanimljivim sadržajem. Brendovi su brzo postali vitalni deo TikTok zajednice, a sama zajednica je nebrojeno puta dokazala svoj veliki uticaj čineći da se njihovi omiljeni proizvodi rasprodaju u vrlo kratkom roku.
Ovom saradnjom, od 29. jula 2024. godine, brendovi mogu iskoristiti priliku da još bolje dosegnu i osvoje pažnju kupaca putem privlačnih TikTok oglasnih formata. Crpeći iz svog stručnog rada i bogatog iskustva u saradnji s globalnim platformama, Aleph nudi lokalno targetiranje, studije slučaja, virtuelne i offline događaje, edukativne materijle i kreditnu liniju, pružajući rešenja za oglašavanje fokusirana kako na branding, tako i performance.
Aleph je posvećen osnaživanju oglašivača na tržištima u razvoju, pomažući im da iskoriste puni potencijal TikTok-ove dinamične i brzorastuće baze korisnika.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji