PlayStation i Microsoft privremeno prestaju da se oglašavaju na Facebooku

PlayStation je najnovija velika kompanija koja je privremeno obustavila oglašavanje na Facebook i Instagram platformama

PlayStation je najnovija velika kompanija koja je privremeno obustavila oglašavanje na Facebook i Instagram platformama u okviru #StopHateForProfit kampanje.Facebook je nameti kritika zbog svojih pravila koja omogućavaju da na platformama kompanije budu vidljivi sadržaji koji šire mržnju i dezinformacije. S druge strane, društvene mreže kao što su Twitter i Twitch su počele da se bore protiv sadržaja koji promoviše mržnju na svojim servisima.PlayStation je u izjavi istakao: “Kao deo podrške #StopHateForProfit kampanji, globalno smo suspendovali naše aktivnosti na Facebooku i Instagramu, uključujući reklamiranje i neplaćeni sadržaj, do kraja jula”.
 
Pogledajte još: Sony otkrio pregršt ekskluzivnih igara za PlayStation 5
Microsoft je, prema navodima, nešto ranije takođe stopirao oglašavanje na Facebooku tokom ovog meseca. Mada je zanimljivo da je se kompanija na ovaj potez odlučila nakon što je sklopila partnerstvo sa Facebook Gaming streaming platformom.U #StopHateForProfit kampanji, pored PlayStation-a i Microsofta se nalaze i Coca-Cola, Honda, Unilever, Ford, Starbucks i drugi.Izvor: GamesIndustry
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi