Počeo sa radom ASUS Call centar

Nedavno je sa radom počeo ASUS Call centar, čime ASUS podiže svoju uslugu u Srbiji na viši nivo

Nedavno je sa radom počeo ASUS Call centar, čime ASUS podiže svoju uslugu u Srbiji na viši nivo, a dosadašnjim i budućim korisnicima značajno olakšava kupovinu i rad. Call centar korisnicima omogućava da na jednom mestu dobiju sve informacije o ASUS prenosnim uređajima (laptopovima, mobilnim telefonima i tabletima), kao i tehničku podršku u rešavanju problema. Pozivom call centra moguće je organizovati slanje uređaja u servis ili proveriti status reklamacije.Broj ASUS Call centra je 011/43-00-328, a radno vreme je radnim danima od 9 do 17 časova.ASUS je do sada na svom sajtu nudio onlajn servis desk, gde su posetioci sajta i kupci mogli da se dopisuju sa savetnikom onlajn kasko bi dobili trenutni odgovor za sve vrste problema; da pregledaju uputstva i često postavljana pitanja (FAQ) za lako rukovanje ili pregledaju status popravke i rezervišu popravku uređaja.Implementiranjem Call centra, ASUS kompletira svoj portfolio usluga i servisa, a korisnicima omogućava dugo očekivanu funkciju.Izvor: ASUS

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi