Poco je prikazao svoj novi logo i maskotu

Poco je danas objavio svoj novi brend logo i maskotu kompanije, uz slogan Made of Mad

Poco je danas objavio svoj novi brend logo i maskotu kompanije. Novi identitet je, za sada, ekskluzivan za diviziju brenda u Indiji. Kompanija je otkrila i novi slogan: “Made of Mad”.Nova maskota, koja izgleda kao nekoliko pomešanih emotikona, takođe je deo novog logoa. Iza ovih vizuelnih promena postoji i ideja, a ona je objašnejna u pratećem infografiku.
poco2_14.jpgPoco je postojanje započeo kao Xiaomijev podbrend 2018. godine, a ciljna publika na tržištu su bili entuzijasti sa skromnijim budžetom. Brend je prošle godine postao nezavisan i sada posluje odvojeno od Xiaomija.
poco3_2.jpgUprkos nezavisnosti, Poco i dalje deli proizvodnju i hardver sa Xiaomi uređajima, a nekoliko Poco telefona su zapravo rebrendirani Xiaomi uređaji.Izvor: GSMArena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.