Poco je danas objavio svoj novi brend logo i maskotu kompanije. Novi identitet je, za sada, ekskluzivan za diviziju brenda u Indiji. Kompanija je otkrila i novi slogan: “Made of Mad”.Nova maskota, koja izgleda kao nekoliko pomešanih emotikona, takođe je deo novog logoa. Iza ovih vizuelnih promena postoji i ideja, a ona je objašnejna u pratećem infografiku.
Poco je postojanje započeo kao Xiaomijev podbrend 2018. godine, a ciljna publika na tržištu su bili entuzijasti sa skromnijim budžetom. Brend je prošle godine postao nezavisan i sada posluje odvojeno od Xiaomija.
Uprkos nezavisnosti, Poco i dalje deli proizvodnju i hardver sa Xiaomi uređajima, a nekoliko Poco telefona su zapravo rebrendirani Xiaomi uređaji.Izvor: GSMArena
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Poco je prikazao svoj novi logo i maskotu
Poco je danas objavio svoj novi brend logo i maskotu kompanije, uz slogan Made of Mad