Poslovni rezultati kompanije Vip mobile u trećem kvartalu

Vip mobile imao je 1,1 milion korisnika na kraju septembra ove godine, što je rast korisničke baze od 42,2% u odnosu na 0,8 miliona korisnika na kraju istog meseca 2008. godine. Tržišno učešće kompanije na kraju trećeg kvartala 2009. godine iznosilo je 11,5% u poređenju sa 7,9% u istom periodu prošle godine.
Tokom trećeg kvartala 2009.

Vip mobile imao je 1,1 milion korisnika na kraju septembra ove godine, što je rast korisničke baze od 42,2% u odnosu na 0,8 miliona korisnika na kraju istog meseca 2008. godine. Tržišno učešće kompanije na kraju trećeg kvartala 2009. godine iznosilo je 11,5% u poređenju sa 7,9% u istom periodu prošle godine.
Tokom trećeg kvartala 2009. godine Vip je povećao prihode za 43,7% na 22,7 miliona evra u poređenju sa 15,8 miliona evra iz trećeg kvartala 2008. godine, što je rezultat povećanja broja korisnika i povećanja ukupnog mobilnog saobraćaja koji je generisan od strane Vipove korisničke baze. Vip je nastavio da smanjuje gubitak pre oporezivanja, kamata, amortizacije i deprecijacije (EBITDA) na -3,9 miliona evra u poređenju sa -9,1 miliona evra koliko je on iznosio u trećem kvartalu 2008. godine.
,,Naši poslovni rezultati odražavaju činjenicu da smo nastavili da ulažemo u sopstvenu savremenu mrežu uprkos ekonomskoj krizi i dodatnom teretu Vladine takse na upotrebu mobilnih telefona od 10% što je dodatno opteretilo naše prihode. Usled smanjenja kupovne moći korisnici su optimizovali svoju mobilnu komunikaciju. Nadamo se da će Vlada, kao što je obećala, ukinuti ovu taksu u 2010. godini posle prvih pokazatelja ekonomskog oporavka u Srbiji. Iako mobilna taksa dodatno opterećuje građane i telekomunikacionu industriju u celini, svakako ćemo nastaviti da nudimo pogodnosti za naše korisnike,” rekao je Roland Hajdner, član UO Vip mobile zadužen za finansije.
Izvor: Vip mobile

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi