U pet programskih celina,
objedinjenih u glavnoj temi “VIRTUAL ME”, B-LINK se ove godine obraćao
korisniku i njegovoj ličnoj primeni predstavljenih alata, marketinških
strategija, modela komunikacije i teorijskoj misli o aktuenim
fenomenima iz ovih oblasti. Prva dva dana festivala su bila zaokružena
temama “BUSINESS ME” i “COMMERCIAL ME.
Tokom ova dva dana je predstavljeno nekoliko zanimljivih rešenja
unapređivanja korporativnog identiteta na web-u, načine primene bloga i
drugih promotivnih strategija kao što je npr. viral marketing, ali su
pokrenuli i pitanje važnosti i kvaliteta prezentacije državnih
institucija koje predstavljaju osnovu delovanja svih lokalnih
kompanija. Drugi deo konferencije – “CULTURAL ME”, “SOCIAL ME” i “FUN 4
ME”, bavio se istraživanjima ličnog identiteta novih tehnoloških
dostignića, kulture i zabave. U specifičnom spoju umetnosti, biznisa i
novih komunikacija koji se neguje od samog početka, posetioci su takođe
mogli da uživaju u izložbi radova inspirisanih KlikMee tehnologijom,
kao i da isprobaju ovaj servis, premijerno prikazan na ovogodišnjem
festivalu.
Kao što je to najčešće slučaj sa festivalima, i ovaj je završen dodelom
nagrada. B-LINK 2008 savet u sastavu Ivo Martinović, Dejan Restak i
Siniša Rogić, doneo je odluku o najuspešnijim i najzanimljivijim
idejama i projektima iz oblasti kojima se B-LINK bavi, kojima su
dodeljena priznanja. Među pet nagrađenih svoje mesto su našli i Bench
sajtovi. Ova vest je svakako obradovala našu redakciju, jer uvek prija
kad neko primeti vaš rad kao svetlu tačku na srpskom internet nebu, i
povrh svega to javno istakne. Ovom prilikom bismo hteli da se zahvalimo
B-LINK festivalu i njegovom osnivaču i organizatoru O3onu – njima i
svim našim posetiocima obećavamo da ćemo sledeće godine biti još bolji.