Prvi interaktivni Coca-Cola internet portal na srpskom jeziku danas je predstavljen u galeriji Ozon. Okupljenim predstavnicima medija, koji su među prvima dobili priliku da testiraju za naše prostore relativno novi koncept portala, u surfovanju kroz sadržaj pomogli su Coca-Cola brend menadžer Svetlana Milivojević-Panev i Dragan Varagić , priznati IT stručnjak koji je pohvalio inovativan pristup u kreiranju Coca-Cola online zajednice.
„Sistem Coca-Cola sajtova predstavlja jedan od najozbiljnijih online poslovnih modela u Srbiji. Ovo je jedan od prvih networking sajtova u Srbiji koji je namenjen mladima, a u sebi kombinuje najnovije tehnologije izvođenja takozvane Web 2.0 tehnologije, zajedno sa edukativnom funkcijom koju promovišu najozbiljniji sajtovi ovog tipa u svetu – korišćenje Internet komunikacije kao dodatak ili pomoć pri uspostavljanju klasičnih kontakata. Coca-Cola portal ima sve tehničke i konceptualne preduslove da bude jedan od sajtova koji objedinjuju pozitivnu socijalnu komponentu Interneta i druženja mladih u realnom svetu“, izjavio je Dragan Varagić, rukovodilac poslediplomskih studija iz e-poslovanja i predavač na novosadskom Fakultetu tehničkih nauka.
Coca-Cola portal osmišljen je kao online zajednica u kojoj će svako moći da nađe ponešto za sebe. Od uspostavljanja novih poznanstava i stvaranja mreže prijatelja, preko razmene iskustava i mišljenja na bilo koju temu, muzičkih, filmskih ili turističkih preporuka, do kreiranja sopstvene foto galerije, Coca-Coca portal omogućiće svakom zainteresovanom posetiocu da se registruje, osmisli svoj prostor i podeli ga sa drugima. Posetioci će osim toga moći da saznaju i brojne zanimljivosti o najpopularnijem svetskom bezalkoholnom piću, ali i da se informišu o trenutnim Coca-Cola akcijama u Srbiji. Jedna od aktuelnih je program MOJE NAGRADE, a od početka maja startuje i nagradna igra „Igraj i ti brzinom: Mobilni na sat!“.
Program za verne potrošače – MOJE NAGRADE
Novi promotivni koncept koji Coca-Cola organizuje prvi put u Srbiji za sve verne potrošače pod nazivom „MOJE NAGRADE“ trajaće do kraja godine. Prema rečima Coca-Cola brend menadžera Svetlane Milivojević-Panev program je pokrenut u želji da Coca-Cola nagradi svoje verne potrošače, ali i da izađe u susret njihovim potrebama.
„Mišljenje i potrebe potrošača su za nas prioritet, a mnogi od njih su nam rekli da je upravo ovakav program pravi način da ispunimo njihove želje. Coca-Cola nas poziva na večiti optimizam i srećniju stranu života, te je i ovaj program kreiran sa ciljem da svi koji vole i redovno piju naše proizvode mogu da odaberu nagrade koje im se stvarno dopadaju, koje su im korisne ili zabavne i koje su za njih garantovane sve dok traju zalihe. Za nas je ovaj program jedan od načina da se zahvalimo potrošačima što su verni našim proizvodima“, rekla je Svetlana Milivojević-Panev.
Svaki potrošač može da se registruje na internet adresi www.mojenagrade.co.yu i unese kod sa promotivnih Coca-Cola i Coca-Cola light pakovanja na samom sajtu ili pošalje SMS-om na 2653. Na taj način registrovani korisnik sakuplja bodove koje u bilo kom trenutku može da zameni za neku od ponuđenih, interesantnih nagrada. Svaka nagrada nosi određeni broj poena, a katalog se nalazi na sajtu www.mojenagrade.co.yu i nudi raznovrsne Coca-Cola, Sony, Sony Ericsson, Play Station nagrade, kao i pretplate na cool magazine, bioskopske karte, internet vreme i mnogo toga drugog.
NAGRADNA IGRA – „Igraj i ti brzinom: Mobilni na sat!“
Dok sakupljaju bodove i biraju nagrade za svoju listu želja, svi potrošači mogu da učestvuju i u nagradnoj igri „Igraj i ti brzinom: Mobilni na sat!“. Od 1. maja u ponoć do 30. juna u ponoć, na svakih sat vremena učesnici će imati priliku da osvoje najnoviji model mobilnog telefona Sony Ericsson Walkman W200i. Za osvajanje ovog fantastičnog telefona dovoljno je poslati kod sa promotivnih proizvoda SMS-om na 2653 ili putem sajta www.mojenagrade.co.yu (za registrovane korisnike), a u satu tokom kojeg su poslali kod, potrošači učestvuji u izvlačenju nagrade.
Za neregistrovane korisnike programa MOJE NAGRADE svi kodovi poslati SMS-om za učešće u nagradnoj igri «Mobilni na sat» će biti sačuvani u bazi podataka. Kako svaki kod nosi određen broj bodova, kada se učesnici nagradne igre registruju na sajt www.mojenagrade.co.yu moći će da vide koliko su bodova sakupili i koju nagradu mogu da izaberu, jer im se prilikom registracije bodovi automatski dodeljuju na korisnički račun.
Izvor: Coca-Cola