Sa svojih 19 godina konstantnog razvoja i napretka,
uspešno se bavi sistem integracijom, upravljanjem projektima,
konsaltingom, održavanjem, obukom, tehničkom podrškom i outsourcingom.
Sa preko 250 zaposlenih, od kojih su više od pola inženjeri, partner je
globalnim liderima koji razvijaju informacione tehnologije, kao i
poslovnim sistemima u okruženju.
Projekat na koji je Saga posebno ponosna je SMIN mreža (Serbian
Multiservice Internet Network, odnosno Srpska višenamenska internet
mreža), koju je radila za potrebe Telekoma Srbije. U pogledu kvaliteta,
SMIN mrežu odlikuju velika propusnost i raspoloživost i potpuna
dostupnost. Njenim uvođenjem Beograd, Novi Sad, Niš i Kragujevac dobili
su direktan pristup širokopojasnom internetu i postali regionalni
internet centri od kojih se mreža dalje grana. Nakon šest godina
dinamičnog razvoja SMIN je omogućio tranziciju infrastrukture Telekoma
Srbija ka NGN (Mreža nove generacije) konceptu, tako da danas govorimo
o najmodernijoj IP/MPLS mreži spremnoj da omogući pružanje svih servisa
nove generacije. Preko 80% internet saobraćaja u Srbiji se odvija preko
ove mreže. Saga teži da bude inovativno preduzeće kontinuirano fokusirano na
rešavanje problema novih generacija korisnika njihovih IT rešenja. Za
potrebe velikih korisnika, preduzeće usmerava svoje snage ka
virtualizaciji, automatizaciji i optimizaciji sistemskih rešenja. Pri
tome pomaže svojim korisnicima da ojačaju i zadrže konkurentnost jer Sagin uspeh direktno zavisi od uspeha klijenata. Izvor: Saga