Salesforce CEO: novi Microsoft se ne razlikuje od starog

kako navodi Salesforce CEO Mark Beniof, novi Microsoft se ne razlikuje od starog, jer se kompanija i dalje vrti oko sumnjivih strategija kada su u pitanju njeni rivali.

Mnogi kažu da je Microsoft pod novim direktorom Sajtom Nadelom postao potpuno nova kompanija, jer je prijatniji partner i rival koji više nije zainteresovan da prljavim trikovima povećava svoju korisničku bazu (kao što je to bio slučaj sa Scroogled kampanjom koju je pokrenuo Stiv Balmer). Međutim kako navodi Salesforce CEO Mark Beniof, novi Microsoft se ne razlikuje od starog, jer se kompanija i dalje vrti oko sumnjivih strategija kada su u pitanju njeni rivali.
Beniof je otkrio jednu takvu epizodu na Code Conference konferenciji u ponedeljak, objašnjavajući da je bio pozvan od strane Microsoft-ovog potpredsednika na sastanak sa šefom cloud poslovanja Skotom Gutrijeom, kako bi se diskutovalo o mogućnosti da postane korisnik Azure platforme. Nekoliko nedelja kasnije Beniof je saznao iz štampe da je Gutrije postao šef CRM poslovanja, čime je postao direktan konkurent Salesforce-u.
“Došao sam do zaključka u tom trenutku da je novi Microsoft isti kao stari. Ne osećam se kao da je to novi Microsoft koji smo svi želeli,” poručio je Beniof. Salesforce je postao korisnik Amazon Web Services platforme koja je direktan konkurent Microsoft Azure, a kompanija sada nastavlja da se bori protiv Microsoft-a pokušajem blokiranja akvizicije LinkedIna.
Alienware: Windows 10 je zaustavio napad Steam Machines i načinio ga irelevantnim
Izvor: Softpedia
Sve informacije vezane za Microsoft, možete pogledati na našem Microsoft hub-u 
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi