Kompanija Samsung Electronics je četvrtu godinu zaredom proglašena jednim od vodećih pet globalnih brendova po oceni globalne konsultantske kuće specijalizovane za brendove Interbrand, koja svake godine objavljuje listu najboljih globalnih brendova. Samsung je na osnovu ovogodišnje liste ostvario vrednost brenda od 91,4 milijarde dolara, što je četiri odsto više u odnosu na prethodnu godinu.
Vrednost brenda kompanije Samsung je porasla u svim oblastima poslovanja u 2023. godini, uprkos smanjenoj potražnji u globalnoj IT industriji. Prema Interbrandu, na procenu kompanije Samsung Electronics su pozitivno uticali:
- Dosledno unapređenje korisničkog iskustva širom kompanije na osnovu strategije „Jedan Samsung“.
- Viši nivo povezanosti i unapređeno gejming iskustvo kroz široku ponudu proizvoda kompanije i njenu aplikaciju SmartThings.
- Uloga kompanije kao lidera u inovativnim tehnologijama budućnosti kao što su 6G, veštačka inteligencija (VI), auto-industrija, uvećana realnost (UR) i virtuelna realnost (VR).
- Dosledno delovanje u cilju jačanja liderstva u oblastima zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG) kroz ekološke aktivnosti duž svih proizvodnih linija.
„Zahvaljujući podršci naših korisnika širom sveta, stabilan rast vrednosti brenda kompanije Samsung Electronics se nastavlja, uprkos izazovnom opštem poslovnom okruženju“, izjavila je Je Li, predsednica globalnog marketinga u kompaniji Samsung Electronics. „Uvek ćemo se truditi da budemo brend koji naši korisnici vole pomoću vodećih tehnoloških inovacija koje omogućavaju svrsishodno iskustvo i nastavakom naših napora u oblasti održivosti.“
Rast vrednosti brenda zasnovan na aplikaciji SmartThings, gejming iskustvu, vodećim inovacijama u sektoru i liderstvu u oblastima zaštite životne sredine, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja
Samsung Electronics je krajem prošle godine otvorio Centar za direktan kontakt sa korisnicima (D2C) u okviru aktivnosti globalnog marketinga za pružanje integrisanog onlajn i oflajn iskustva. Kompanija takođe ima CX-MDE centar – koji je zadužen za jačanje iskustva korišćenja više uređaja istovremeno – u cilju ostvarivanja veće sinergije među proizvodima i poboljšanja ukupnog korisničkog iskustva.
Jedan od glavnih faktora koji su uticali na porast vrednosti Samsung brenda prošle godine su i partnerstva. Zahvaljujući aplikaciji SmartThings, koja pruža objedinjeno iskustvo povezanosti, Samsung dodatno jača svoja otvorena partnerstva kako bi povezao ne samo svoje proizvode, već i različite uređaje trećih lica. Pored toga, partnerstva sa različitim kompanijama na mobilnim uređajima, tabletima, televizorima, računarima i monitorima korisnicima pružaju unapređeno gejming iskustvo.
Samsung Electronics otvara nove perspektive u poslovanju
Samsung nastavlja da ulaže u vodeće tehnologije budućnosti kao što su 5G/6G, AI i auto-industrija koje će stvoriti i osnažiti korisnike sutrašnjice. Kompanija je u sektoru poluprovodnika poznata po vodećim inovacijama kao što je DDR5 DRAM klase 12 nm i aktivnom radu u sektorima koji obećavaju, kao što su AI, auto-industrija i napredni mobilni uređaji.
ESG je takođe jedna od bitnih oblasti imajući u vidu ekološke aktivnosti kompanije koje ostvaruju veliki uticaj. Napori kompanije Samsung na ovom polju obuhvataju veću upotrebu recikliranih materijala kao što su plastika iz iskorišćenih ribarskih mreža, staklo i aluminijum u serijama Galaxy S23, Galaxy Z Flip5 i Galaxy Z Fold5, otvoreno licenciranje tehnologije solarnih ćelija na daljinu koja se koristi u TV uređajima, saradnja sa kompanijom Patagonia na filteru za manje mikrovlakana u mašinama za pranje veša i uvođenje AI energetskog režima rada u aplikaciju SmartThings Energy.
Napori kompanije Samsung prepoznati u svakom segmentu poslovanja
Mobilni uređaji
- Inovacije na kameri serije Galaxy S23 na osnovu zapažanja korisnika
- Pokretanje kampanje „Pridruži se Flip strani“ i očuvanje liderske pozicije u kategoriji sklopivih telefona
- Jačanje pozicije u gejming industriji radi unapređenja gejming performansi na Galaxy uređajima kroz saradnju sa vodećim gejming partnerima u sektoru
- Dosledno unapređivanje dostupnosti proizvoda i usluga, uključujući funkciju ambijentalnog zvuka na Galaxy Buds slušalicama
- Aplikacija Samsung Global Goals za pokretanje i edukaciju Galaxy zajednice o načinima podrške Samsungovim globalnim ciljevima
Mreže
- Revolucionarne 5G inovacije na osnovu tehničkog liderstva kao što su 5G virtuelizovana radio pristupna mreža (vRAN) i otvoreni RAN
- Jačanje pozicije u 5G industriji kroz snažna partnerstva sa vodećim svetskim telekomunikacionim operatorima
- Komuniciranje aspekata održivosti Samsung tehnologije 5G mreže
Vizuelni prikaz
- Konsolidovanje globalnog tržišnog liderstva kroz stalne inovacije proizvoda, uključujući Neo QLED 8K i Micro LED
- Jačanje pozicije u gejming industriji kroz inovativne proizvode kao što je Odyssey Ark, funkciju Samsung gejming centar i partnerstva sa vodećim svetskim striming servisima za igre
- Poboljšanje dostupnosti preko Relumino režima rada[1] i partnerstva sa Kraljevskim nacionalnim institutom za slepe (RNIB)
Kućni aparati
- Očuvanje globalnog liderstva u glavnim kategorijama kućnih aparata kao što su frižideri i mašine za pranje veša
- Unapređenje korisničkog iskustva tokom celog radnog veka proizvoda na osnovu zapažanja korisnika
- Uvođenje nove uloge kućnih aparata uz Bespoke proizvode i osvajanje CES nagrade za inovaciju, nagrade iF dizajn itd.
Poluprovodnici
- Uvođenje vodećih inovacija u sektoru kao što je DDR5 DRAM klase 12 nm i učvršćivanje vodeće pozicije na tržištu
- Jačanje partnerstava u oblastima sa visokim rastom kao što su AIi auto-industrija
- Proširivanje Exynos procesora na prenosive uređaje i 5G
- Povećanje pouzdanosti uz ISOCELL senzore na vodećim pametnim telefonima glavnih proizvođača
- Dosledno jačanje komuniciranja ESG oblasti
Najbolji globalni brendovi po izboru Interbranda se rangiraju na osnovu ocene vrednosti svakog brenda, koja je rezultat sveobuhvatne analize finansijskih rezultata kompanije, uticaja brenda na kupovinu i konkurentnosti brenda. Ovo ocenjivanje vrednosti brendova je jedno od najstarijih na svetu i uživa veliki ugled zbog svoje pouzdanosti.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji