Samsung i LG pribegavaju većem broju modela da bi postigli zacrtane prihode

U kombinaciji sa slabijom prodajom nekih modela telefona, kompanije Samsung i LG su primorane da promene taktiku i izbace na tržište više modela.

Kao što smo već i ranije spominjali više puta, prodaja pametnih telefona je u konstantnom padu ove godine, globalno. U kombinaciji sa slabijom prodajom nekih modela telefona, kompanije Samsung i LG su primorane da promene taktiku i izbace na tržište više modela.
Iako je još uvek jul mesec, Samsung je izbacio već 9 modela globalno, a sledi ga LG sa osam modela. Za određena područja, oba proizvođača su izbacila i neke dodatne uređaje. Kao poređenje, proizvođači mobilnih telefona su imali oko 11 novih modela godišnje do sada.
 
Pogledajte još: Samsung nudi olakšice za vangarantne popravke telefona
Naravno, to ne znači nužno da ćemo ove godine videti 18 novih smartfona iz kompanije Samsung, ali trend je ipak potpuno jasan. Proizvođači pametnih telefona žele pokriti veći deo potrošačke baze uređajima koji odgovaraju svakoj potrebi. Nije tajna da Galaxy S9 nije napravio rezultat kome se Samsung nadao. U međuvremenu u LG-u, njihov najnoviji premium model, G7 ThinQ, imao je snažniji start prodaje od svog prethodnika, ali još uvek nije pomogao kompaniji da uzme deo izgubljenog tržišnog udela, a on sada iznosi samo 3,3%.
Kada smo kod tržišnog učešća, Samsung u prvom tromesečju 2018. ostaje na vrhu s 22,6%, prema analizama Strategy Analytics-a. Apple je još uvek drugi, ali je dobio novih 0,7% i sada je na 15,1%. Daleko najveća promena dolazi od Xiaomija, koji je preuzeo četvrto mesto od OPPO-a i iza je Huaweija sa 8,2%, više nego udvostručen udeo u odnosu na 3,6% iz prvog tromesečja 2017. Dok bi ti brojevi mogli nekoga i iznenaditi, uzmimo u obzir da poslednje tri navedene marke nisu veliki igrači u SAD-u, a tržišni udeli uglavnom su pod uticajem azijskog tržišta, gde Indija igra veliku ulogu.
Ako Xiaomi, OPPO i Huawei uspeju da zauzmu uporište u SAD (Huawei već ima 15% evropskog tržišta), etablirani proizvođači će se suočiti s još većim pritiskom kako bi postigli zadate ciljeve globalne prodaje, što može rezultirati još većom ponudom modela u narednoj godini.
izvor: Phonearena
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi