Samsung je preuzeo britanski startup Oxford Semantic Technologies, u nastojanju da “hiperpersonalizuje” korisnička iskustva uz pomoć veštačke inteligencije (AI).
Osnovan 2017. godine, Oxford Semantic se specijalizuje za grafikone znanja, koji integrišu i analiziraju podatke. Tehnologija pokreće bezbroj aplikacija, od glasovnih asistenata do pretraživača.
Oxford Semantic je ugradio grafikone znanja u proizvod nazvan RDFox, koji kompanija opisuje kao “AI reasoning engine”.
Sistem podržava različite upotrebe, od sistema za preporuke do otkrivanja anomalija u transakcijama. Za Samsung, softver pruža šansu da razvije sofisticirana i personalizovana AI rešenja.
Kompanija će koristiti grafikone znanja za integraciju informacija i konteksta iz različitih usluga i aplikacija. Fuzijom svih tih podataka, uređaji mogu postati “sve upoznatiji sa korisničkim preferencijama i načinima korišćenja”, rekao je Samsung u četvrtak.
Konglomerat planira da integriše softver “u sve Samsungove proizvode”, od telefona do televizora i kućnih aparata.
„Kako globalni potrošači sve više prepoznaju potrebu za personalizovanim AI iskustvima, akvizicija Oxford Semantic Technologies dodatno će ojačati Samsungove jake sposobnosti u inženjeringu znanja“, rekao je Paul Kyungwhoon Cheun, CTO kompanije Samsung Electronics.
Evropski AI šoping
Preuzimanje kulminira dugom saradnjom između dve kompanije, koja je započela 2018. godine. Godinu dana kasnije, Samsung je predvodio investicioni krug od 3 miliona funti u ovaj spinout Univerziteta u Oksfordu.
Samsung nije otkrio cenu celokupne akvizicije, koja se nadovezuje na nedavni niz prodaja evropskih startapa.
Samo prošle nedelje, američki gigant AMD je kupio finsku kompaniju Silo AI, dok je japanska tehnološka grupa SoftBank kupila britansku firmu za proizvodnju poluprovodnika Graphcore.
Za Evropu, preuzimanja pokazuju teškoće u zadržavanju tehnoloških lidera na kontinentu. Ali za Oxford Semantic, novi ugovor pruža veliku platformu za rast.
Peter Crocker, direktor startupa, rekao je da će povezivanje poboljšati razvoj i dosezanje tehnologije njegove kompanije.
„Integrisanjem Samsungovog iskustva u korisničkom iskustvu i podacima sa našom naprednom tehnologijom grafikone znanja i zaključivanja, pružićemo Samsungovim korisnicima još sofisticiraniju personalizaciju“, rekao je on, piše TNW.
„Pored toga, razvoj RDFox-a sa Samsungom i biti deo veće grupe pružaće svim našim klijentima još bolji proizvod, uslugu i podršku.“
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji