Samsung uvodi specijalnu servis uslugu tokom Univerzijade

U toku Univerzijade i kasnije do 15. avgusta 2009, kompanija Samsung će vlasnicima Samsung televizora omogućiti ubrzani servis kroz akciju pod sloganom „Najbrži servis za vas“. Svim vlasnicima LCD i LED Samsung televizora kupljenih nakon 1. aprila 2009, koji prijave eventualni kvar ovlašćenim servisima, BG Elektronik i RTV Servisu Ekran, a

U toku Univerzijade i kasnije do 15. avgusta 2009, kompanija Samsung će vlasnicima Samsung televizora omogućiti ubrzani servis kroz akciju pod sloganom „Najbrži servis za vas“. Svim vlasnicima LCD i LED Samsung televizora kupljenih nakon 1. aprila 2009, koji prijave eventualni kvar ovlašćenim servisima, BG Elektronik i RTV Servisu Ekran, aprati će biti poporavljeni u roku od 24 sata od prijave, ili će im biti obezbeđen drugi uređaj do okončanja popravke. Usluga će obuhvatati i besplatan prevoz aparata od stana kupca i nazad.


Kompanija Samsung se odlučila na ovu akciju kako bi vlasnicima svojih proizvoda omogućila kvalitetniju uslugu i kada je u pitanju servis. Tim povodom, direktor predstavništva kompanije Samsung u Beogradu, Vlado Gođevac izjavio je: „Stalan cilj kompanije Samsung je briga o kupcima. Sa najnovijom generacijom LED i LCD televizora omogućili smo dosad najkvalitetnije karakteristike, a sada želimo da im obezbedimo i dodatno kvalitetno iskustvo. Ovo je još jedna inovativna usluga koju je kompanija Samsung učinila dostupnom na tržištu Srbije pokazujući koliko je ovo tržište važno za nas.“ Akcija „Najbrži servis za vas“ započeće 29. juna i trajaće do 15 avgusta.
Izvor: Samsung

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi