Jangi Li, Samsungova potpredsednica globalnog marketinga odeljenja poslovnih komunikacija, priznaje da su ne tako davno potrošači razmišljali o kompaniji kao o dosadnoj i monotonoj, na tržištu na kome su dominirale kompanije kao što je Apple koja je postigla svetsku slavu za njenu kreativnu marketinšku kampanju. Ipak, stvari su se promenile. Pomak u Samsungovoj marketinškoj strategiji je evidentan u poslednjih nekoliko godina.
Prošle godine je osvojeno 28 nagrada u oblasti oglašavanja i marketinga, a sada se radi na tome sa kućama kao što su Bartle Bogle Hegarty i Wieden + Kennedy. Li je nedavno govorila za Adweek o promenama koje su kompaniji pomogle da pobedi svog najvećeg rivala u marketingu. Ona je govorila o promeni iz tehnološko-inženjerske kompanije u brend orijentisan na životni stil potrošača, ukazujući da je Samsungov imperativ da velike tehnologije prevede u potrošački jezik, i tu marketing stupa na scenu.
Li kaže da je Samsung napravio puno istraživanja kako bi razumeo šta potrošačima treba i šta žele, i to je sada osnova marektinškog napora. Na osnovu kompanijinih istraživanja, glavne reči koje se sada povezuju sa Samsungom su inovacija, tehnologija i dinamika. Kulturalne promene u kompaniji su takođe uticale na njen marekting, a ukazala je na objavu Galaxy S7 telefona na kojoj je Samsung sproveo veliku demonstraciju Gear VR kacige pa je čak i doveo direktora Facebook-a Marka Zakerberga na scenu.
Analitičari: Samsung na dobrom putu da ostvari prodaju od 25 miliona primeraka Samsung Galaxy S7 i S7 edge telefona
Izvor: Sammobile
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu
Samsungov rukovodilac otkriva kako je kompanija ovladala globalnim brend marketingom
Li kaže da je Samsung napravio puno istraživanja kako bi razumeo šta potrošačima treba i šta žele, i to je sada osnova marektinškog napora.