Samsungov rukovodilac otkriva kako je kompanija ovladala globalnim brend marketingom

Li kaže da je Samsung napravio puno istraživanja kako bi razumeo šta potrošačima treba i šta žele, i to je sada osnova marektinškog napora.

Jangi Li, Samsungova potpredsednica globalnog marketinga odeljenja poslovnih komunikacija, priznaje da su ne tako davno potrošači razmišljali o kompaniji kao o dosadnoj i monotonoj, na tržištu na kome su dominirale kompanije kao što je Apple koja je postigla svetsku slavu za njenu kreativnu marketinšku kampanju. Ipak, stvari su se promenile. Pomak u Samsungovoj marketinškoj strategiji je evidentan u poslednjih nekoliko godina.
Prošle godine je osvojeno 28 nagrada u oblasti oglašavanja i marketinga, a sada se radi na tome sa kućama kao što su Bartle Bogle Hegarty i Wieden + Kennedy. Li je nedavno govorila za Adweek o promenama koje su kompaniji pomogle da pobedi svog najvećeg rivala u marketingu. Ona je govorila o promeni iz tehnološko-inženjerske kompanije u brend orijentisan na životni stil potrošača, ukazujući da je Samsungov imperativ da velike tehnologije prevede u potrošački jezik, i tu marketing stupa na scenu.
Li kaže da je Samsung napravio puno istraživanja kako bi razumeo šta potrošačima treba i šta žele, i to je sada osnova marektinškog napora. Na osnovu kompanijinih istraživanja, glavne reči koje se sada povezuju sa Samsungom su inovacija, tehnologija i dinamika. Kulturalne promene u kompaniji su takođe uticale na njen marekting, a ukazala je na objavu Galaxy S7 telefona na kojoj je Samsung sproveo veliku demonstraciju Gear VR kacige pa je čak i doveo direktora Facebook-a Marka Zakerberga na scenu.
Analitičari: Samsung na dobrom putu da ostvari prodaju od 25 miliona primeraka Samsung Galaxy S7 i S7 edge telefona
Izvor: Sammobile
Sve informacije vezane za Samsung, možete pogledati na Samsung stranici na Benchmark sajtu
 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi