Prema izveštaju kompanije Canalys, Sony i dalje ubedljivo
vodi na tržištu kućnih digitalnih elektronskih uređaja. Japanska kompanija je
na njemu zastupljena sa 23 %, dok je na drugom mestu Microsoft sa skoro 15 %
zastupljenosti. U prvom kvartalu ove godine je prodato oko 10,5 miliona digitalnih
kućnih uređaja, od čega su polovinu činili PC računari, 40 % konzole za igranje,
a ostatak digitalni video rekorderi, dok digitalni televizori još uvek zauzimaju
zanemarljiv deo tržišta.
Sony je u vodstvu najviše zahvaljujući PlayStation 2 konzoli, a do sada je i
jedina kompanija koja proizvodi i računare i konzole i video rekordere. Prodaja
konzola ove kompanije i dalje opada, što bi trebalo da popravi PlayStation 3
kada se bude pojavio. Microsoft je drugi na listi zahvaljujući svom Xbox-u,
ali njegov format media center PC računara nije stekao veću zastupljenost zbog
visoke cene, složenosti i nedostatka podrške za više jezika.
Iako je računar i dalje omiljena naprava za reprodukciju digitalne multimedije,
on još uvek nije popularan za posmatranje TV programa zbog komplikovanosti takvih
operacija.
Izvor: Vnunet