Sony reorganizuje TV poslovanje da zaustavi gubitke

Kompanija Sony nakon sedam godina uzastopnih gubitaka u televizijskom poslovanju, najavila je reorganizaciju ovog svog dela poslovanja u tri grupe. Jedna grupa će nadgledati operacije oko ekrana sa tečnim kristalom, druga će koordinisati ugovore o proizvodnji a treća će nadgledati razvoj setova sledeće generacije, re

Kompanija Sony nakon sedam godina uzastopnih gubitaka u televizijskom poslovanju, najavila je reorganizaciju ovog svog dela poslovanja u tri grupe. Jedna grupa će nadgledati operacije oko ekrana sa tečnim kristalom, druga će koordinisati ugovore o proizvodnji a treća će nadgledati razvoj setova sledeće generacije, rekao je za Bloomberg potparol kompanije Ajano Iguči. Promene stupaju na snagu od danas, dan pre nego što kompanija objavljuje kvartalnu zaradu. Sony, čiji je opseg proizvoda od Playstation konzola do životnog osiguranja, pokušava da se takmiči sa Samsung Electronics kompanijom kao i proizvođačem jeftinih TV-a Vizio, u industriji gde prodaja stagnira u razvijenim zemljama. Izvršni direktor kompanije Hauard Stringer rekao je ovim povodom da televizori ostaju od vitalnog značaja za kompanijinu prodaju srodnih proizvoda uključujući i Blu-ray plejere i video kamere.

 

 

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi