Nije tajna da je Apple izuzetno uspešna tehnološka kompanija. Njeni proizvodi su se takmičili prošle godine sa najuspešnijim tehnološkim gigantima kao što su Google i Microsoft, i pobedili – tačnije kompanija je proglašena za najvredniji brend u svetu. Za Apple, strategija je kvalitet iznad kvantiteta. Apple ima manji portfolio od ostalih tehnoloških kompanija, ali ipak nije prestao da bude u vrhu. Prošlog meseca, Apple je objavio rekordni drugi kvartal sa prihodima od skoro 25 milijardi dolara. Apple je sigurno prešao dug put od preživljavanja uzastopnih kvartalnih gubitaka u drugoj polovini devedesetih godina da bi došao do ovih rezultata. Mnogi za to vezuju Džobsov povratak u kompaniju koji se odigrao upravo kasnih devedesetih. Međutim, prema izvršnom direktoru kompanije Nike, Marku Parkeru, nije toliko bitno šta je Džobs uradio da bi kompaniju napravio uspešnom, već zapravo šta nije uradio.