Sve se menja, a kultna britanska auto marka Jaguar postaje JaGUar - rebrend donosi novu eru za električna vozila

Jaguar ulazi u novu eru elektrifikacije uz rebranding i slogan „Copy Nothing“

Sve se menja, a kultna britanska auto marka Jaguar postaje JaGUar - rebrend donosi novu eru za električna vozila

Britanski proizvođač automobila Jaguar, kreće u novu eru električnih vozila sa ambicioznim planom potpune elektrifikacije svojih vozila do 2026. godine, započinjući ovaj proces rebrendiranjem i predstavljanjem novog vizuelnog identiteta. Nova verzija logotipa donosi promene u fontu, razmaku između slova, kao i kombinaciju velikih i malih slova, čime se nastoji naglasiti „savršen spoj tradicije i savremenog duha.“

Geri MekGavern, glavni kreativni direktor Jaguar Land Rover-a, izjavio je da je cilj ove transformacije vraćanje „suštini Jaguara“ i prilagođavanje brenda modernom tržištu. Njegov tim je, prema rečima MekGaverna, usvojio filozofiju „živopisnog modernizma“ kako bi osvežio percepciju brenda, što se ogleda u reklamnim kampanjama inspirisanim Pop Art erom, uz upečatljive vizuale i žive boje.

Nova filozofija Jaguar brenda, ali gde je čuvena cica-maca?

U srcu novog identiteta nalazi se moto osnivača Jaguara, ser Vilijama Lajonsa: „Jaguar ne sme biti kopija ničega.“ Ova ideja je sada skraćena na „Copy Nothing“, uz dodatne marketinške poruke poput „Delete Ordinary“ („Obriši običnost“) i „Live Vivid“ („Živi živo“). Ove fraze nagoveštavaju hrabru estetiku i inovativne dizajnerske elemente budućih modela, uključujući super-GT električni model planiran za 2026. godinu.

Jaguarova strategija osveženja brenda ne uključuje samo promene u vizuelnom identitetu, već i redefinisanje dizajna budućih električnih automobila, koji će kombinovati luksuz, performanse i modernu estetiku. S fokusom na jedinstvenost, Jaguar se pozicionira kao lider u segmentu luksuznih električnih vozila, prenosi The Verge.

Baš nas zanima vaš komentar i da li vam se novi identitet legendarne sportske auto marke uopšte dopada?

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.