Britanski proizvođač automobila Jaguar, kreće u novu eru električnih vozila sa ambicioznim planom potpune elektrifikacije svojih vozila do 2026. godine, započinjući ovaj proces rebrendiranjem i predstavljanjem novog vizuelnog identiteta. Nova verzija logotipa donosi promene u fontu, razmaku između slova, kao i kombinaciju velikih i malih slova, čime se nastoji naglasiti „savršen spoj tradicije i savremenog duha.“
Geri MekGavern, glavni kreativni direktor Jaguar Land Rover-a, izjavio je da je cilj ove transformacije vraćanje „suštini Jaguara“ i prilagođavanje brenda modernom tržištu. Njegov tim je, prema rečima MekGaverna, usvojio filozofiju „živopisnog modernizma“ kako bi osvežio percepciju brenda, što se ogleda u reklamnim kampanjama inspirisanim Pop Art erom, uz upečatljive vizuale i žive boje.
Nova filozofija Jaguar brenda, ali gde je čuvena cica-maca?
U srcu novog identiteta nalazi se moto osnivača Jaguara, ser Vilijama Lajonsa: „Jaguar ne sme biti kopija ničega.“ Ova ideja je sada skraćena na „Copy Nothing“, uz dodatne marketinške poruke poput „Delete Ordinary“ („Obriši običnost“) i „Live Vivid“ („Živi živo“). Ove fraze nagoveštavaju hrabru estetiku i inovativne dizajnerske elemente budućih modela, uključujući super-GT električni model planiran za 2026. godinu.
Jaguarova strategija osveženja brenda ne uključuje samo promene u vizuelnom identitetu, već i redefinisanje dizajna budućih električnih automobila, koji će kombinovati luksuz, performanse i modernu estetiku. S fokusom na jedinstvenost, Jaguar se pozicionira kao lider u segmentu luksuznih električnih vozila, prenosi The Verge.
Baš nas zanima vaš komentar i da li vam se novi identitet legendarne sportske auto marke uopšte dopada?
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji