Sve se menja, a kultna britanska auto marka Jaguar postaje JaGUar - rebrend donosi novu eru za električna vozila

Jaguar ulazi u novu eru elektrifikacije uz rebranding i slogan „Copy Nothing“

Sve se menja, a kultna britanska auto marka Jaguar postaje JaGUar - rebrend donosi novu eru za električna vozila

Britanski proizvođač automobila Jaguar, kreće u novu eru električnih vozila sa ambicioznim planom potpune elektrifikacije svojih vozila do 2026. godine, započinjući ovaj proces rebrendiranjem i predstavljanjem novog vizuelnog identiteta. Nova verzija logotipa donosi promene u fontu, razmaku između slova, kao i kombinaciju velikih i malih slova, čime se nastoji naglasiti „savršen spoj tradicije i savremenog duha.“

Geri MekGavern, glavni kreativni direktor Jaguar Land Rover-a, izjavio je da je cilj ove transformacije vraćanje „suštini Jaguara“ i prilagođavanje brenda modernom tržištu. Njegov tim je, prema rečima MekGaverna, usvojio filozofiju „živopisnog modernizma“ kako bi osvežio percepciju brenda, što se ogleda u reklamnim kampanjama inspirisanim Pop Art erom, uz upečatljive vizuale i žive boje.

Nova filozofija Jaguar brenda, ali gde je čuvena cica-maca?

U srcu novog identiteta nalazi se moto osnivača Jaguara, ser Vilijama Lajonsa: „Jaguar ne sme biti kopija ničega.“ Ova ideja je sada skraćena na „Copy Nothing“, uz dodatne marketinške poruke poput „Delete Ordinary“ („Obriši običnost“) i „Live Vivid“ („Živi živo“). Ove fraze nagoveštavaju hrabru estetiku i inovativne dizajnerske elemente budućih modela, uključujući super-GT električni model planiran za 2026. godinu.

Jaguarova strategija osveženja brenda ne uključuje samo promene u vizuelnom identitetu, već i redefinisanje dizajna budućih električnih automobila, koji će kombinovati luksuz, performanse i modernu estetiku. S fokusom na jedinstvenost, Jaguar se pozicionira kao lider u segmentu luksuznih električnih vozila, prenosi The Verge.

Baš nas zanima vaš komentar i da li vam se novi identitet legendarne sportske auto marke uopšte dopada?

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Komentari (0)

Nema komentara 😞

Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!

Pridruži se diskusiji
Možda vam se svidi