Novi model kompanije koja je promenila tržište električnih automobila trebao bi da bude konkurent gradskim hečbek modelima kao što je Volkswagen ID 3, a najverovatnije će koristiti treću generaciju platforme za električna vozila kompanije Tesla.
Nedavno su se pojavili crteži redizajniranih Tesla Model 3 i Tesla Model Y automobila, ali i bočni profil najmanjeg Tesla automobila do sada, ujedno i najjeftinijeg u ponudi. Pominje se cena od 20 hiljada funti što bi trebalo da bude ispod 25 hiljade evra, a u pitanju je automobil sa troja vrata i po dimenzijama mnogo manji od Tesla Model 3, njihovog najmanjeg automobila u ponudi.
Iako nije zvanično potvrđeno, ovaj novi model bi trebao da koristi treću generaciju platforme za električne automobile ove kompanije koja bi trebala da donese duplo bolju autonomiju i nižu cenu za nove modele.
Trenutno najmanji i najpristupačniji automobil ove kompanije je Tesla Model 3, koji se prodaje po ceni od oko 48.000 evra u Evropi. Ilon Mask je rekao da će nova generacija platforme značiti proizvodnju električnih vozila po znatno nižoj ceni, što sugeriše da se planira pristupačan hečbek za globalno tržište.
Do sada je pominjana cena od 25.000 dolara za tržište SAD, što bi trebalo da se prelije na globalnu ponudu i da i u Evropi ovi modeli imaju sličnu cenu, samo u evrima. Portal Autocar napominje da se očekuje domet od 410 kilometara sa 50 kWh baterijom, kao i da će ovaj automobil da bude ozbiljan konkurent modelima kao što su Nissan Leaf, VW ID.3 i Kia e-Niro.
Još jedan pokazatelj da se sprema nešto veliko je činjenica da je kineska fabrika, u kojoj će se najverovatnije proizvoditi ovi automobili, već raspisala konkurs za nove radnike koji treba da rade na hečbek modelu neimenovane kompanije.
Da podsetimo, Tesla trenutno u svojoj ponudi ima četiri električna automobila: Model S iz 2012. godine, Model X iz 2016. godine, Model 3 iz 2017. godine i Model Y iz 2019. godine. Svi ovi automobili koriste drugu generaciju Tesla platforme za električne automoble.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji