Novo istraživanje koje je sproveo Hitachi pokazuje da je 78% potrošača navelo da će njihov sledeći televizor biti HDTV, ali da dve trećine nema predstavu o razlikama između pojedinih modela. HDTV tržište je poznato po plasma vs. LCD, DLP vs. flat panel, i 720p vs. 1080p okršajima i dilemama. Oko 67% nije u stanju da objasni razlike između pomenutih tehnologija. To ih svakako ne sprečava da budu zainteresovani za HD televizore. 85% korisnika koji imaju kućne prihode veće od 35 000 dolara je reklo da je zainteresovano za HDTV, dok se kod domaćinstava koja zarađuju manje novca od pomenutog iznosa taj procenat kreće oko 70%. Istraživanje je pokazalo da su muškarci daleko svesniji novih HDTV tehnologija, pošto je 73% žena reklo da je zbunjeno novim tehnologijama koje donose HDTV uređaji, dok je takav odgovor dao 51% muškog pola. 60% je reklo da je kvalitet slike najvažniji faktor prilikom kupovine televizora, 11% da je u pitanju brend, dok 9% kao najbitniji faktor smatra veličinu ekrana.
Izvor: TG Daily