Verizon je spojio AOL i Yahoo u podružnicu nazvanu Oath 2017. godine, da bi je na kraju preimenovao u Verizon Media. Nova kompanija, u kojoj će Verizon zadržati 10 odsto udela, biće preimenovana samo u -“Yahoo”.
Verizon je prvobitno kupio AOL za 4,4 milijarde dolara, a Yahoo za 4,5 milijardi dolara, što sve ovo čini prilično lošu stvar za Verizon. Međutim, Verizon Media je dobro poslovao 2020. godine, zabeleživši snažan rast prihoda, koji se nastavio i do 2021. godine.
„Verizon Media je učinio neverovatan posao preokrenuvši poslovanje tokom poslednje dve i po godine i potencijal rasta je ogroman (…) Tokom procesa strateškog pregleda, Apollo je pružio najjaču viziju i strategiju za sledeću fazu Verizon Medija. Imam puno poverenje da će Yahoo napredovati u svom novom domu“, rekao je izvršni direktor Verizona Hans Vestberg u izjavi. Poslednje dve godine Verizon Media vodio je Guru Gorvappan i on će i dalje voditi novoformiranu kompaniju.
Pogledajte još: Apple je vodeći po isporuci tableta, HP vodi na Chromebook tržištu
Ako je Verizon Media išlo tako dobro, zašto ga Verizon sada prodaje? Odgovor je verovatno da Verizon više nije toliko zanimljiv u medijskom poslu. To je bilo sasvim očigledno iz činjenice da je Verizon u poslednjih nekoliko godina već rasprodavao svoja medijskadobra, uključujući Tumblr i Huffpost.
Prema Wall Street Journal-u, koji je prošle nedelje izvestio o mogućoj akviziciji, Verizon se nedavno usredsredio na partnerstvo ka streaming video servisima kao što su Disney+ i Hulu. Sporazum omogućava kompaniji da prikupi novac potreban za nastavak širenja svoje osnovne delatnosti, koja uključuje milijarde u izdacima za licence 5G spektra, kao i mrežnu opremu.
Izvor: Mashable
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije