Xiaomi beleži rekordne rezultate, dok su promet i profit za Q1 2021. na najvišem nivou

Kompanija Xiaomi objavila je svoje nerevidirane konsolidovane rezultate za tri meseca koja su se završila 31. marta 2021. godine

Saopštenje za javnostKompanija Xiaomi, globalni tehnološki lider, objavila je svoje nerevidirane konsolidovane rezultate za tri meseca koja su se završila 31. marta 2021. godine. U prvom kvartalu 2021. godine, ukupan prihod i prilagođeni neto profit kompanije Xiaomi daleko je premašio očekivanja tržišta. Ukupan prihod za pomenuti period iznosio je 76,9 milijardi RMB, što predstavlja povećanje od 54,7% u odnosu na prethodnu godinu, dok je korigovana neto dobit za isti period iznosila 6,1 milijarde RMB, što je porast od 163,8% u odnosu na prošlu godinu.Finansijski detalji za Q1 2021:

Ukupan prihod od 76,9 milijardi RMB, veći za 54,7% u odnosu na isti period prethodne godine;
Bruto dobit oko 14,2 milijarde RMB, 87,4% više u odnosu na isti period prethodne godine;
Neto dobit prilagođena MSFI iznosi 6,1 milijarde RMB, što je 163,8% više u odnosu na isti period prethodne godine.

„Tokom prvog kvartala 2021. godine, ukupan prihod i prilagođena neto dobit dostigli su rekordne kvartalne maksimume, pokazujući robusnost našeg poslovnog modela i snažno izvršavanje naših strategija. Snažan rast isporuka pametnih telefona podstakao je kontinuirano širenje naše globalne baze korisnika. Naša AIoT platforma nastavila je da se širi u tandemu širom sveta. Pored solidnog rasta u našim postojećim poslovnim linijama, takođe nastavljamo da istražujemo nove prilike i širimo naš poslovni horizont. U martu 2021. godine predstavili smo svoj novi brend identitet, a takođe smo najavili i naš zvanični ulazak u segment pametnih električnih vozila, postavljajući kurs za uzbudljivo putovanje koje će kompaniji obezbediti svetlu budućnost u narednoj deceniji“, izjavili su predstavnici kompanije Xiaomi. U prvom kvartalu 2021. godine, poslovanje kompanije Xiaomi u segmentu pametnih telefona nastavilo je da značajno raste. Prihod od prodaje pametnih telefona porastao je za 69,8% na 51,5 milijardi RMB u odnosu na prošlu godinu. Globalne isporuke pametnih telefona u tom periodu dostigle su 49,4 miliona jedinica, a bruto profitna marža za poslovanje sa pametnim telefonima iznosila je 12,9%. Prema Canalis-u, Grupa je tokom kvartala zadržala 3. poziciju u pogledu globalne isporuke pametnih telefona, držeći tržišni udeo od 14,1%.Tokom istog perioda, osnovna strategija Grupe „Smartphone × AIoT“ nastavila je da podupire njene izvanredne performanse. IoT i segmenti lajfstajl proizvoda zabeležili su snažne performanse s povećanjem prihoda od 40,5% u odnosu na prošlu godinu, na 18,2 milijarde RMB. Segment Internet usluga Grupe nastavio je sa solidnim rastom, jer su prihodi porasli za 11,4% u odnosu na prethodnu godinu, na 6,6 milijardi RMB u prvom kvartalu 2021. godine. Bruto profitna marža segmenta Internet usluga dostigla je 72,4% u tromesečju. Prihod od oglašavanja dostigao je još jedan rekordni kvartalni rekord od 3,9 milijardi RMB, što predstavlja rast od 46,3% u odnosu na prethodnu godinu.Globalna tržišta održavaju zamah rasta, dok se u Evropi beleži eksplozivan rast. U prvom kvartalu 2021. godine, prihod kompanije Xiaomi sa globalnih (overseas markets) tržišta porastao je za 50,6% u odnosu na prošlu godinu, na 37,4 milijarde RMB. Prema Canalis-u, tržišni udeo kompanije Xiaomi u prvom tromesečju svrstao se među pet najboljih kompanija koje se bave pametnim telefonima u pogledu isporuka u 62 zemlje i regiona širom sveta, i broj jedan u 12 zemalja i regiona.Xiaomi je dalje poboljšao svoje konkurentsko pozicioniranje na ključnim tržištima. Prema Canalis-u, u prvom kvartalu 2021. godine, Grupa je prvi put u Evropi svrstana među prva dva, nakon povećanja isporuka pametnih telefona za 85,1% u odnosu na prethodnu godinu, što je omogućilo zadržavanje tržišnog udela od 22,7%.Primetno je takođe da je Xiaomi drugi uzastopni kvartal zauzeo prvo mesto u Istočnoj Evropi, gde su isporuke pametnih telefona porasle za 81,8% u odnosu na prošlu godinu i dostigle 32,5% tržišnog udela. Xiaomi je takođe prvi put na prvom mestu u Rusiji sa tržišnim učešćem od 32,1%.Izvor: Xiaomi
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi