Zašto je Facebook potrošio 19 milijardi dolara za kupovinu WhatsAppa?

WhatsApp je aplikacija za instant poruke u tekstualnom i glasovnom obliku, dostupna za gotovo svaki smartfon operativni sistem. WhatsApp je besplatan u prvoj godini korišćenja, nakon čega je potrebno plaćati godišnju pretplatu. Postavlja se bitanje zašto je Facebook kupio WhatsApp za 19 milijardi dolara, kada v

WhatsApp je aplikacija za instant poruke u tekstualnom i glasovnom obliku, dostupna za gotovo svaki smartfon operativni sistem. WhatsApp je besplatan u prvoj godini korišćenja, nakon čega je potrebno plaćati godišnju pretplatu. Postavlja se bitanje zašto je Facebook kupio WhatsApp za 19 milijardi dolara, kada već ima sopstveni Facebook Messenger. Odgovor je, zbog korisnika! Tačnije, zbog 450 miliona WhatsApp korisnika, od kojih je 315 miliona aktivno na dnevnoj bazi. WhatsApp korisnici su toliko aktivni da je njihova aktivnost ekvivalentna SMS prometu na svetskom nivou. Servis je posebno popularan na tržištima u razvoju, kao što su Indija, Brazil, Meksiko, Nigerija ili Južna Afrika. Prema istraživanju analitičke kompanije Jana, Facebook Messenger je daleko manje popularan u navedenim zemljama.

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi