Facebook, društvena mreža, više neće definisati budućnost Fejsbuka, kompanije koja će sada biti poznata kao Meta. Facebook Inc. menja ime kako bi razlikovao svoju društvenu mrežu, koja ima sve lošiju reputaciju širom sveta, od kompanije koja svoju budućnost vezuje za obećanje „metaverzuma“.
„Naš brend je toliko čvrsto povezan sa jednim proizvodom da nikako ne može da predstavlja sve ono što radimo danas, a kamoli u budućnosti“, rekao je Zakerberg. „Od sada ćemo biti prvo metaverz, a ne Facebook.
Zakerberg je najavio novo ime tokom virtuelne (meta-virtuelne?) uvodne reči za Facebook Connect konferenciju kompanije. Prema novom aranžmanu, Facebook i njegova „porodica aplikacija“ biće deo veće kompanije Meta.
Ako ste propustili: Apple zamalo izbacio Facebook i Instagram aplikacije sa App Store-a
Restrukturiranje ima neke sličnosti sa onim kada se Google restrukturirao u Alphabet, holding kompaniju koja sada upravlja Google-om, zajedno sa njegovim „drugim kompanijama“ kao što su DeepMind i Nest. Facebook je već rekao da planira da odvoji Facebook Reality Labs, svoju AR i VR grupu, od ostatka kompanije kada izveštava o svom finansijskom učinku.
Facebook pozicionira ime kao više odraz njegovih budućih ambicija da evoluira iz društvene mreže u kompaniju metaverse. Zakerberg tek treba da jasno definiše šta tačno znači biti „metaverzalna kompanija“ za njenu glavnu platformu i korisnike, ali proširena i virtuelna stvarnost su centralne za viziju, prenosi Engadget..
Kompanija je već pokazala ranu verziju jednog projekta, nazvanog Horizon Workrooms, koji omogućava ljudima da održavaju sastanke u VR-u. Kompanija je takođe prikazala nova iskustva „Horizon Home“ i „Horizon Venues“. I, ranije ovog meseca, kompanija je objavila planove da zaposli 10.000 novih radnika u Evropi kako bi izgradila svoj metaverzum.
Promena imena takođe dolazi u jednom od najsigurnijih trenutaka u istoriji kompanije. Društvena mreža je potresena od posledica „Fejsbuk papira“, gomile internih dokumenata koje je prikupio bivši zaposlena koja je postla uzbunjivač. Dokumenti su bili osnova za niz pritužbi Komisiji za hartije od vrednosti, kao i izvor više desetina izveštaja o neuspehu kompanije da zaustavi talas dezinformacija, govora mržnje i druge štete koju je platforma prouzrokovala.
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Zbogom Fejsbuče, dobrodošla Meta!
Dobro, ne baš tako dramatično, u pitanju je samo rebrending