Iz Epic Games-a su već ranije stizale izjave kako im Android platforma nije prioritet, a sada su opet naglasili u izjavi Tima Svinija kako ne žele da razvijaju igre za Android zbog prevelike segmentiranosti uređaja. Igre kao što je Infinity Blade su zahtevne i prosto se ne može garantovati kvalitetno igračko iskustvo na svim uređajima. Čak i u slučaju razvoja samo za moderne i hardverski jake platforme, OEM izmene u sistemu mogu da dovedu do različitih performansi na istom hardveru.
Ovo je svakako još jedan argument u prilog najnovije Google inicijative da se ustanove neki standardi na Android uređajima. Nekako nas ovo sve pomalo podseća na PC/konzole priču, a rezultat će verovatno biti određeni nivo standardizacije, ali još uvek sa mnogo više slobode nego na ostalim mobilnim platformama. Google je sigurno svestan toga da je baš otvorenost Androida omogućila ovoliki rast tržišnog udela tog operativnog sistema, pa svakako neće sada početi da seče granu na kojoj sedi.
Izvor: Phandroid