Besplatne igre zarađuju od svega dva odsto igrača

Besplatne online igre zarađuju manje nego što mislimo.

Besplatan model u online igrama (free-to-play) je sve popularniji, pa čak i najveće kompanija u industriji pribegavaju ovom modelu. Među najpoznatijim predstavnicima ovog modela su World of Tanks, League of Legends, Hearthstone i Team Fortress 2. Mnogi bi pretpostavili da plaćanje određene sume za podršku ovih igara predstavlja normalnu pojavu, ali izgleda da situacija nije baš takva. Prema analizama kompanije Swrve, koja je pratila navike 10 miliona novih igrača u 30 igara tokom 90 dana, pokazalo je zanimljive rezultate. Otkriveno je da oko 46 odsto svih prihoda free-to-play igara dolazi od 0,22 odsto igračke baze, dok je dve trećine igrača prestajalo sa igrom nakon jednog dana. Dodatno, svega 2,2 odsto ukupnog broja igrača koji isprobaju igru, zaista i potroši novac na igru, dok deset odsto ukupnog broja onih koji plaćaju doprinosi poplovini ukupnih prihoda igre. Zanimljivo je i da razvojni timovi idu u projekte free-to-play igara sa pretpostavkom da većina igrača nikada neće ništa platiti za sadržaj koji dobijaju besplatno.Izvor: Softpedia

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi