Besplatan model u online igrama (free-to-play) je sve popularniji, pa čak i najveće kompanija u industriji pribegavaju ovom modelu. Među najpoznatijim predstavnicima ovog modela su World of Tanks, League of Legends, Hearthstone i Team Fortress 2. Mnogi bi pretpostavili da plaćanje određene sume za podršku ovih igara predstavlja normalnu pojavu, ali izgleda da situacija nije baš takva. Prema analizama kompanije Swrve, koja je pratila navike 10 miliona novih igrača u 30 igara tokom 90 dana, pokazalo je zanimljive rezultate. Otkriveno je da oko 46 odsto svih prihoda free-to-play igara dolazi od 0,22 odsto igračke baze, dok je dve trećine igrača prestajalo sa igrom nakon jednog dana. Dodatno, svega 2,2 odsto ukupnog broja igrača koji isprobaju igru, zaista i potroši novac na igru, dok deset odsto ukupnog broja onih koji plaćaju doprinosi poplovini ukupnih prihoda igre. Zanimljivo je i da razvojni timovi idu u projekte free-to-play igara sa pretpostavkom da većina igrača nikada neće ništa platiti za sadržaj koji dobijaju besplatno.Izvor: Softpedia
Ostani u toku
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.
- Uređaji
- 2 min
Ne nasedajte ponovo, najčešće zablude o kamerama na mobilnim telefonima
Više megapiksela i više sočiva ne znače automatski bolje fotografije, evo šta stvarno treba da znate o kamerama na telefonima
- Nauka i tehnologija
- 2 min
Zaboravite Maska i kinesku dominaciju, istrošene baterije posadite u zemlju i napravite gorivo
Austrija pretvara stare baterije u čistu energiju: Revolucionarno otkriće iz Beča može promeniti svet
- Biznis
- 2 min
Najnovija odluka kompanije Sony, postavlja Samsung kao jedinu kompaniju među Android proizvođačima koji svoje telefone proizvode samostalno
Sony prestaje da proizvodi sopstvene telefone i prepušta kompletnu proizvodnju drugim kompanijama, uključujući i flagship modele
- Softver i servisi
- 3 min
SEO je mrtav, tvrdi Google
Od sada je sve u rukama Google veštačke inteligencije, a klasična SEO strategija pretrage više ne važi
- Uređaji
- 2 min
Zaboravite pirinač, Apple i Samsung otkrivaju kako zaista treba sušiti telefon
Ako vam telefon upadne u vodu, izbegnite pirinač, Apple i Samsung savetuju efikasnije i bezbednije načine sušenja bez oštećenja uređaja
- Pametni satovi
- 16 min
Huawei Watch 5 recenzija - Unapređen u svemu
Huawei Watch 5 dolazi sa novitetima koji ga u određenim stvarima čine trenutno najnaprednijim Huawei satom. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
- Periferije
- 15 min
Canon EOS R50 V recenzija - Bez alata nema (internet) zanata
Canon EOS R50 V je povoljno i kompaktno rešenje za profesionalni video i fotografiju. Kako radi i šta sve nudi, pročitajte u našoj recenziji.
- Televizori i monitori
- 10 min
Anker Nebula Capsule 3 recenzija - Prenosni projektor, ali i puno više od toga
Ankerov Nebula Capsule 3 prenosni projektor je i mnogo više od toga, koristan za praktično svako mesto i upotrebu. O čemu se radi, pročitajte u našoj recenziji.
Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.
Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.