Budućnost gejminga su online igre i sa kampanjom za jednog igrača

Popularne multiplejer pucačine kao što su Destiny, Titanfall i nedavno objavljen Battlefield naslov, su takođe odbacili opciju da igrate igru sa prijateljem na jednom displeju

Prošle nedelje je 343 Studios najavio da će u igri Halo 5: Guardians biti odbačen co-op mod sa podeljenim ekranom u modu kampanje, čime će se pridružiti sve većem broju igara koje imaju samo online multiplejer. Popularne multiplejer pucačine kao što su Destiny, Titanfall i nedavno objavljen Battlefield naslov, su takođe odbacili opciju da igrate igru sa prijateljem na jednom displeju.
Izdavači igara, čini se, žele da stave tačku na igranje na kauču. U većini slučajeva problem je jednostavno hardver. Multiplejer sa podeljenim ekranom znači i da je potrebno mnogo više računarske snage, a većina ovih igara jednostavno se ne može pokrenuti na podeljenom ekranu sa dostupnim hardverom, a da zadrže grafički kvalitet koji gejmeri očekuju od trenutne generacije konzola.
Čak i Nintendo koji je poznat po igrama koje se “igraju na kauču” kao što su serijali Super Smash Bros., Mario Kart i Mario Party oseća pritisak. Mario Kart 8 je primetno manje gladak kada ga igraju tri ili četiri igrača na podeljenom ekranu. Najbolja opcija za ovakav multiplejer su dva televizora, dve konzole i dve kopije igre. Ali čak i pod pretpostavkom da se ispune ovi (suludi) zahtevi, to jednostavno nije to, i jasno je u kom pravcu se kreće gejming.
Palmer Laki: Oculus Rift će postati mejnstrim za dve godine
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi