Call of Duty: Infinite Warfare trejler ima rekordnih 1,2 miliona dislajkova

U ovom trenutku, Call of Duty: Infinite Warfare trejler ima preko 14 miliona pregleda, od čega su 1,2 miliona dislajkovi

Pre tačno nedelju dana Activision je objavio trejler za dolazeću Call of Duty: Infinite Warfare igru, a u isto vreme objavljen je i trejler za narednu Battlefield igru. Reakcija na dve najave nije mogla biti različitija, a veoma negativno je prihvaćen Call of Duty: Infinite Warfare YouTube trejlerNegativno prihvatanje trejlera je nateralo i Actvision da se oglasi, u podršci svoje franšize. CEO kompanije je istakao: “Pre svega, moramo odati poštovanje strastvenosti koju igrači imaju prema određenim igrama. Ova industrija je kao nijedna druga i naša baza fanova je kao nijedna druga, tako da je zanimljivo da fanovi ovu franšizu tretiraju kao svoju i da imaju tako snažne stavove i pogled na franšizu”. CEO Erik Hioršberg je investitore, tokom finansijskog izveštakja kompanije, uverio da su prednarudžbe igre imale dobar start.

U ovom trenutku, Call of Duty: Infinite Warfare trejler ima preko 14 miliona pregleda, od čega su 1,2 miliona dislajkovi. Ovo CoD trejler smešta među deset YouTube trejlera sa najviše dislajkova.
Battlefield trejler, s druge strane, ima preko 19 miliona pregleda i svega 18.000 dislajkova. Jedan od glavnih negativnih aspekata, koje igrači zameraju tvorcima naredne CoD igre, jeste premisa radnje koja se događa u svemiru, ali Activision na ovo odgovara implementacijom Modern Warfare remaster igre, koja će se prodavati u oaketu sa Infinite WarfareCall of Duty: Infinite Warfare je najavljen za 4. novembar, a stiže na PC, PlayStation 4 i Xbox One.Izvor: Hexus

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi