Call of Duty: Warzone je nova Battle Royale igra koja beleži izuzetnu popularnost nakon inicijelne objave. Developeri su objavili da je preko 15 miliona ljudi isprobalo free-to-play mod igre od objave naslova 10. marta. Tokom prva 24 časa igru je isprobalo šest miliona korisnika.Sigurno je da će ovaj rast broja korisnika i popularnost igre vremenom splasnuti, kao što je to bio slučaj i sa Apex Legends naslovom, koji je tokom prva tri dana od objave zabeležio 10 miliona igrača.Ostaje da se vidi do kada će popularnost Call of Duty: Warzone igre trajati i da li će preostala publika i igrači biti dovoljni da konkurišu rivalskim naslovima. Pretpostavka je da Warzone neće dostići nivo kulturološkog fenomena koji je ostvario Fortnite, ali Call of Duty: Warzone ima tu prednost što je pod okriljem Activisiona i ima solidnu mehaniku.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Call of Duty: Warzone privukao preko 15 miliona igrača za četiri dana
Call of Duty: Warzone je nova Battle Royale igra koja beleži izuzetnu popularnost nakon inicijelne objave