Da li Xbox One ne postiže veći uspeh zbog ekskluziva?

Linija ekskluzivnih naslova za Xbox One konzolu je takođe patila od odlaganja, otkazivanja i drugih problema, pa to sve utiče na prodaju konzole

Tri meseca smo već u 2017. godini i neobično smo pretrpani ekskluzivnim naslovima. PlayStation 4 predvodi ovaj talas, a tu su Nioh, Yakuza 0, Gravity Rush 2, Horizon Zero Dawn i Nier Automata, i one već imaju uglavnom pozitivne opise. U narednim mesecima konzola će dobiti MLB 17: The Show i Persona 5, zajedno sa nekim velikim indie naslovima uključujući Nex Machina, Nidhogg 2 i Pyre.
Nintendo pak ima The Legend of Zelda: Breath of the Wild, jedan od najboljih naslova u serijalu uopšte. Takođe nikad nije bilo više third-party naslova, a mnoge od najprodavanijih igara su dostupne na više platformi.
Ipak u 2017. godini, ekskluzive utiču na uspeh hardvera kao nikada do sada. Kao primer možemo uzeti Nintendo koji se nije baš trudio da im previše mejnstrim naslova dođe na konzolu, ali ima jak katalog ekskluzivnih naslova. Istraživanja pokazuju da je 89 posto novih vlasnika Nintendo Switch konzole kupilo i novu The Legend of Zelda igru.
Sa druge strane, Microsoft-ova Xbox One konzola se bori da dođe do first-party naslova. Microsoft je pokušavao da donese neke nove naslove u popularnim franšizama, a one su dobile polu-pozitivne kritike. Na Metacritic listi top 50 Xbox One igara stoji samo nekoliko ekskluziva, a to su dva Forza naslova, originalni Titanfall, Ori i Blind Forest. Linija ekskluzivnih naslova za Xbox One konzolu je takođe patila od odlaganja, otkazivanja i drugih problema, pa to sve utiče na prodaju konzole.
Proizvodnja Nintendo Switch konzole će biti udvostručena zbog potražnje
Izvor: TheVerge

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Tecno predstavlja proizvode sledeće generacije AI ekosistema na MWC 2025