Izvršni direktor Epic Games-a Tim Svini (Tim Sweeney) rekao je tokom svog obraćanja na današnjem Unreal Festu u Sijetlu da, iako još uvek postoji neizvesnost oko toga šta tačno predstavlja metaverzum, kontinuirani rast Fortnite-a—a neuspeh niza visokoprofilnih igara sa velikim budžetom da ispune očekivanja—dokazuje da on predstavlja budućnost gejminga.
“Fortnite je dostigao nove rekorde u istovremenom broju igrača”, rekao je Svini tokom uvodnih komentara, postigavši rekordnih 110 miliona aktivnih korisnika tokom prethodne praznične sezone—dostignuće za koje je rekao da dolazi usred “generacijske promene” u industriji igara.
“Jedna od manifestacija [te promene] koju trenutno vidimo je da se mnoge igre izdaju sa visokim budžetima, a ne prodaju se ni približno onoliko dobro koliko se očekivalo”, rekao je Svini. “Dok druge igre idu neverovatno dobro. Ono što vidimo je pravi trend gde se igrači okreću zaista velikim igrama u kojima mogu igrati sa više svojih prijatelja.”
Fortnite metaverzum je budućnost gejminga
Percepcija vrednosti igre, nastavio je, “raste proporcionalno broju vaših prijatelja sa kojima možete da se povežete”, za sve, od zajedničkog igranja igara do glasovnog ćaskanja, gledanja virtuelnih koncerata ili “obavljanja drugih vrsta kul, virtuelnih stvari na internetu.”
“Neki ljudi će to nazvati metaverzumom”, rekao je Svini, “i ne slažemo se svi oko toga šta to znači. Neki ljudi, kada čuju reč ‘metaverzum’, misle na ono što Facebook radi sa VR-om i sada AR-om. Neki ljudi koriste metaverzum da opišu sve što im se ne sviđa u trenutnoj sezoni Fortnite-a.”
Bez obzira na to šta mislite o trenutnom stanju Fortnite-a, “to je novo, uzbudljivo, i nešto što se nikada nije dogodilo u ovoj razmeri u istoriji zabave”, rekao je Svini. Razvijajuća priča i kontinuirana ažuriranja sadržaja uživo su očigledno veliki deo toga, ali je on pripisao veliki deo uspeha Fortnite-a “svim svetskim brendovima koji učestvuju i pridružuju se: muzičari koji dopiru do korisnika, Dizni i Ratovi zvezda i drugi koji se svi zajedno udružuju da stvore vrhunsko zabavno iskustvo koje se stalno razvija i živo je. To je zaista ono što mislimo da je budućnost gejminga.”
Sedam godina nakon što je Fortnite prvi put lansiran, ostaje apsolutni džin, a najveći brendovi u zabavi i dalje stoje u redu da budu deo njega. S druge strane medalje, Svinijevo pominjanje pada među nekim visokobudžetnim samostalnim izdanjima čini se na mestu: ‘Suicide Squad’, ‘Final Fantasy 16’, ‘Starfield’ i, najizraženije, ‘Star Wars Outlaws’ su svi do određene mere bili razočaranja, iako svi nose brendiranje o kojem je Svini tako entuzijastičan, piše PCGamer.
Nema komentara 😞
Trenutno nema komentara vezanih za ovu vest. Priključi se diskusiji na Benchmark forumu i budi prvi koje će ostaviti komentar na ovaj članak!
Pridruži se diskusiji