Doom za PC će imati pregršt naprednih opcija i frejmrejt bez limita

Nakon zatvorene i otvorene bete za Doom, Bethesda i id Software su sakupili dosta bitnih informacija za koje ističu da će upotrebiti na dobar način

Nakon zatvorene i otvorene bete za Doom, Bethesda i id Software su sakupili dosta bitnih informacija za koje ističu da će upotrebiti na dobar način.
Robert Dafi, šef tehnologija kompanije id Software, istakao je da je nekoliko ključnih funkcija izostavljeno iz PC verzije tokom beta testiranja zbog različitih razloga developmenta. On je potencirao da frejmrejt u igri neće biti limitiran. Dafi je rekao da će Doom za PC imati podršku za ultraširoke 21:9 monitore i širok spektar naprednih igračkih i rendering opcija, koje će igračima omogućiti da konzumiraju igru bazirano na svojim željama i hardverskim mogućnostima.Trenutna lista naprednih PC podešavanja uključuje:

Manually Lock Framerate (podrazumevano otključan)
Lights Quality
Chromatic Aberration Toggle
Shading Quality
Post Process Quality
Particles Quality
Game F/X Quality
Decal Quality
Directional Occlusion
Reflections Quality
Depth of Field Toggle
Decal / Texture Filtering
Motion Blur Quality / Toggle
Sharpening Amount
Lens Flare Toggle
Lens Dirt Toggle
Texture Atlas Size
Show Performance Metrics
Resolution Scaling
UI Opacity
Film Grain
Rendering Mode
FOV Slider
Simple Reticle
Show First-person Hands Toggle
Use Compute Shaders
Vsync (podrška za trostruki buffering)

Dafi je istakao da će u narednim nedeljama biti ponuđen i uvid u idTech 6 engine arhitekturu, rendering opcije, tehnologiju prilagođavanja i druge inicijative na kojima se radi kako bi se dodatno uokvirili minimalni PC zahtevi. Doom na PlayStation 4, Xbox One i PC stiže 13. maja.Izvor: TechSpot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi