EA najavio nova pravila za jutjubere i striming

Kreatori sadržaja koji proizvode sponzorisani sadržaj za EA će imati zahtev od kompanije da od sada rade u skladu sa novim pravilima transparentnosti

Kreatori sadržaja koji proizvode sponzorisani sadržaj za EA će imati zahtev od kompanije da od sada rade u skladu sa novim pravilima transparentnosti. Prema novom upisu na blogu nemačkog EA sajta koji je otkrio član NeoGAF foruma, EA će ugovorom zahtevati od kreatora sadržaja da obelodane prirodu njihovog radnog odnosa koristeći haštag “#advertisement” ili vodeni žig koji možete videti na fotografiji.
“Supported by” vodeni žig mora da se koristi za bilo koji sadržaj proizveden pod pokroviteljstvom EA, a tu spada i pružanje primeraka za pregled, propusnica za novinare kao i bilo koje druge pomoći koja nema direktan uticaj na prirodu sadržaja. Ovo je verovatno potez koji je izdavač igara Battlefield 1 i Titanfall 2 učinio kako bi izbegao sudbinu koja je zadesila Warner Bros. Interactive Entertainment i ličnost sa YouTube sajta PewDiePie.
Vlada SAD i Federalna komisija za trgovinu predložile su nagodbu kompaniji Warner Bros, kao kaznu za neuspeh da se pravilno otkrije sponzorstvo u reklamnom sadržaju.
EA odgovorio na kritike zašto je Titanfall 2 objavljen ubrzo posle Battlefield 1
Izvor: Gamespot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi