Far Cry 6 nudi ray-tracing samo za PC, ne i za konzole

Rešenje o izostavljanju ray-tracing podrške za Far Cry 6 na konzolama će svakako razočarati vlasnike ovih uređaja

U nedavnom intervju, vodeći programer Ubisoft 3D Team-a, Stephanie Brenham, govorila je o tehnologiji koja se koristi u predstojećoj Far Cry 6 igri.Jedno od zanimljivijih pitanja bilo je da li će ray-tracing biti dostupan i na PS5 i Xbox Series S|X konzolama, a odgovor je bio da je ray-tracing ekskluzivna funkcija za PC.Dalje objašnjenje je da je na konzolama cilj tima bio da se iskoriste prednosti i mogućnosti novog hardvera, optimizovanje performansi koje ciljaju 4K i 60 FPS, kao i da nove funkcije u igri budu podržane na svim platformama.Rešenje o izostavljanju ray-tracing podrške za Far Cry 6 na konzolama će svakako razočarati vlasnike ovih uređaja. Posebno što nove generacije konzola nude dovoljno CPU i GPU snage da mogu da omoguće developerima da implementiraju različite modove grafike.Izvor: KitGuru
 
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi