U nedavnom intervju, vodeći programer Ubisoft 3D Team-a, Stephanie Brenham, govorila je o tehnologiji koja se koristi u predstojećoj Far Cry 6 igri.Jedno od zanimljivijih pitanja bilo je da li će ray-tracing biti dostupan i na PS5 i Xbox Series S|X konzolama, a odgovor je bio da je ray-tracing ekskluzivna funkcija za PC.Dalje objašnjenje je da je na konzolama cilj tima bio da se iskoriste prednosti i mogućnosti novog hardvera, optimizovanje performansi koje ciljaju 4K i 60 FPS, kao i da nove funkcije u igri budu podržane na svim platformama.Rešenje o izostavljanju ray-tracing podrške za Far Cry 6 na konzolama će svakako razočarati vlasnike ovih uređaja. Posebno što nove generacije konzola nude dovoljno CPU i GPU snage da mogu da omoguće developerima da implementiraju različite modove grafike.Izvor: KitGuru
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Far Cry 6 nudi ray-tracing samo za PC, ne i za konzole
Rešenje o izostavljanju ray-tracing podrške za Far Cry 6 na konzolama će svakako razočarati vlasnike ovih uređaja