Fortnite je tokom 2019. godine je od prodaje ostvario zaradu od 1,8 milijardi dolara, što predstavlja više nego što je ijedna druga igra ikada ostvarila tokom jedne godine. Iako je Fortnite tehnički besplatan (free-to-play) naslov, Epic Games nudi Battle Pass na mesečnom nivou, koji košta 10 dolara i omogućava kupovinu različitih stvari u okviru igre. Ovo uključuje odeću, oružja, plesove koji se mogu primeniti na likove, reakcije i drugi “kozmetički” sadržaj, a sve kako bi obezbedio da se 125 miliona aktivnih igrača redovno vraća u igru.U kombinaciji sa jakim marketingom i promocijom, koji se mogu porediti i sa najvećim filmskim blokbasterima, ne predstavlja iznenađenje što je Fortnite postao svojevrstan kulturološki fenomen.
Pogledajte još: Fortnite uskoro dobija DX12 podršku
Ukupno gledano, gejming industrija je tokom 2019. godine ostvarila odlične rezultate. Nielsen istraživanje ističe da je industrija ostvarila ukupnu zaradu od 120 milijardi dolara od prodaje, što predstavlja povećanje od četiri procenta u odnosu na 2018. Veliki deo te zarade je ostvaren zahvaljujući mobilnim igrama (64,4 milijarde), nakon čega sledi PC (29,4 milijarde) i konzole (15,4 milijardi). Ostatak čine VR i AR igre i video sadržaj sa gejming tematikom.Izvor: Engadget
Benchmark možete pratiti i na društvenim mrežama | Facebook | Twitter | Instagram | YouTube |Na Benchmark forumu uvek možete učestvovati u kvalitetnim i aktuelnim diskusijama iz IT industrije
Fortnite je zaradio rekordnih 1,8 milijardi dolara tokom 2019. godine
Fortnite je tokom 2019. godine je od prodaje ostvario zaradu od 1,8 milijardi dolara