Glumci koji pozajmljuju glas u igrama žele standardizovane ugovore

Nakon dugotrajne rasprave, sindikat koji predstavlja glumce koji pozajmljuju glas u igrama izašao je sa ugovorom za developere niskobudžetnih indie igara

Nakon dugotrajne rasprave, sindikat koji predstavlja glumce koji pozajmljuju glas u igrama izašao je sa ugovorom za developere niskobudžetnih indie igara. SAG-AFTRA promoviše novi sporazum za naslove sa budžetom ispod 250.000 dolara, koji bi ograničio teže glasovne sesije na dva glumca. Glumci bi bili plaćeni dvostruko za takav rad, i dobili dodatke iznad normalne takse od 825 dolara za dva sata za igre koje se prodaju iznad 500.000 primeraka.
SAG-AFTRA je pretila štrajkom prošle godine nakon što je prethodni sporazum istekao a pregovori sa indie developerima propali. Proizvođači i kritičari kažu da indie industrija radi na malim maržama, pa ne može priuštiti dodatne isplate. Oni tome dodaju da developeri i programeri rade mnogo više sati nego glumci koji pozajmljuju glas. Sindikat nije uspeo da ostvari svoje pretnje o štrajku pa je situacija dospela u ćorsokak letos.
Ugovor koji predlažu glumci je u suštini isti koji su developeri već odbacili. Ipak, SAG-AFTRA ima i plan B, pa kažu da je glasovni stres problem bezbednosti na radnom mestu te na taj način žele da reše situaciju. “Ne želimo peticiju za novim propisima, ali kako zaposleni u industriji nisu voljni da reše problem glasovnog stresa na pravi način u pregovorima, istražujemo načine da zaštitimo glas naših članova” poručuju iz sindikata.
Koliko godina ima Super Mario?
Izvor: Deadline

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi
Polisa privatnosti

Ova veb stranica koristi kolačiće kako bismo vam pružili najbolje moguće korisničko iskustvo.

Informacije o kolačićima se čuvaju u vašem pretraživaču i obavljaju funkcije poput prepoznavanja kada se vratite na našu veb stranicu i pomažu našem timu da razume koje delove veb sajta smatrate najzanimljivijim i najkorisnijim.