GTA 5 će podržavati Nvidijinu TXAA Anti-Aliasing tehnologiju, Mantle još nije potvrđen

Na Nvidijinoj GeForce veb stranici sugeriše nam se da će igra iskoristiti prednost efektivnog TXAA Anti-Aliasing rešenja za eliminisanje grubih ivica.

Nakon nekoliko odlaganja, sada smo konačno udaljeni tek nešto više od mesec dana od željno iščekivanog hita kompanije Rockstar Grand Theft Auto 5. Do sada smo imali prilike da vidimo screenshot-ove koji pokazuju poređenje low i high detalja kao i neka podešavanja, a sada vidimo da razvojni tim ima nešto posebno namenjeno za korisnike Nvidia grafičkih kartica. Iako trenutno nema potvrde da će igra podržavati AMD-ov Mantle API, lista za GTA V PC na Nvidijinoj GeForce veb stranici sugeriše da će igra iskoristiti prednost efektivnog TXAA Anti-Aliasing rešenja za eliminisanje grubih ivica kao i reckavosti.
Kako bi podržana 4K rezolucija bila “dostupnija” gejmerima koji još nisu kupili 4K displeje, Nvidia će takođe ponuditi podršku za svoju DSR (Dynamic Super Resolution) tehnologiju u igri. Ovo znači da će gejmeri biti u stanju da igraju GTA 5 sa detaljnijom rezolucijom u 4K kvalitetu grafike na njihovim 1080 displejima. Osim toga, druge Nvidia funkcije kao što su PhysX ili HBAO+ nisu izlistane. Ni Rockstar ni AMD u ovom trenutku nisu objavili da li će igra podržavati AMD-ov Mantle API, što ne znači da to neće biti slučaj.
Izvor: WCCFTech

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi