Nema sumnje da je PlayStation 4 Pro najmoćnija gejming konzola. Njegov GPU je baziran na Polaris arhitekturi i više je nego dvostruko brži u odnosu na onaj iz originalnog PS4 modela. Iako je Sony reklamirao konzolu kao idealnu za 4K gejming, istina je malo drugačija.
Renderovanje 4K igara je nešto što je još uvek teško za računare visoke klase. Sony pruža developerima niz načina da učine njihove igre lepšim nego standardne 1080p igre na PS4 konzoli, čak i ako ne mogu da postignu 4K. Kako je naveo Piter Vajs, direktor proizvodnog razvoja u kompaniji Warner Bros. Interactive, na raspolaganju su dve opcije optimizovanja renderovanja za PS4 Pro developere.
“Resolution mode” omogućava da igre zaključaju u rezoluciji iznad 1080p, a “Quality mode” dinamički prilagođava rezoluciju u zavisnosti od toga kako igra funkcioniše. Vajs kaže da možete da očekuje igre u tom modu koje su 90 posto blizu 4K. Na primer, Shadow of Mordor izgleda odlično na PS4 Pro konzoli, iako ne radi u potpunosti u 4K rezoluciji. Pravo 4K renderovanje je moguće na PS4 Pro konzoli, ali izgleda da ćemo ga videti u svega nekoliko naslova.
Ipak, prava snaga PS4 Pro konzole će biti u pokretanju igara koje su u rezoluciji višoj od 1080p ali uz HDR osvetljenje. Viša rezolucija će učiniti da stvari izgledaju oštrije, a HDR osvetljenje će doneti svetlije scene i dublje senke.
Sve PlayStation 4 konzole će nadogradnjom dobiti HDR podršku
Izvor: Engadget
Sve informacije vezane za Sony, možete pogledati na Sony hub-u na Benchmark sajtu
Igre za PlayStation 4 Pro izgledaju sjajno, ali ne treba očekivati pravi 4K
Sony pruža developerima niz načina da učine igre lepšim nego standardne 1080p igre na PS4 konzoli, čak i ako ne mogu da postignu 4K