Kreator igre Gears of War objasnio zašto se pucačine pomeraju ka multiplejeru

Ukoliko ste se pitali zašto se toliko pucačina kao što su Star Wars Battlefront i Titanfall udaljavaju od kampanje za jednog igrača, onda kreator igre Gears of War Klif Bležinski ima odgovor

Ukoliko ste se pitali zašto se toliko pucačina kao što su Star Wars Battlefront i Titanfall udaljavaju od kampanje za jednog igrača, onda kreator igre Gears of War Klif Bležinski ima odgovor. U intervjuu za PC Gamer, Bležinski je govorio o svojoj predstojećoj pucačini iz prvog lica Lawbreakers, i o tome kako ona izgleda u akciji kao i o visokoj ceni kampanje za jednog igrača. Kada je upitan zašto industrija ide ka multiplejeru, njegov odgovor je bio vrlo jednostavan. “Kampanja košta mnogo novca, to je obično 75 posto celokupnog budžeta. Vi pređete kroz kampanju tokom vikenda i onda odete u multiplejer” objasnio je Bležinski. Naravno, pojedine pucačine kao što su Wolfenstein: The New Order i BioShock Infinite idu na drugu stranu i nemaju multiplejer. Kada je u pitanju predstojeća pucačina Lawbreakers, ni ona neće imati kampanju za jednog igrača. U ovom trenutku predviđena je za objavu samo na računarima.
EA CEO: sledeća Titanfall igra izgleda izvanredno
Izvor: Gamespot

Ostani u toku

Prijavi se na newsletter listu i jednom nedeljno cemo ti poslati email sa najnovijim testovima i vestima iz sveta tehnologije.

Hvala!

Uspešno ste se prijavili na na naš newsletter! Proverite vaš email nalog kako bi potvrdili prijavu.

Možda vam se svidi